lørdag, mars 28, 2020

Påsketeselskap i coronaens tid



Teselskapet der vi tester påsketeen var jo avtalt lenge før unntakstilstanden inntrådte. Klart det måtte gjennomføres! Vi gikk for videomøte-versjonen. I dag ble det et påskegult servise, Ceylon fra Gustavsberg, design Stig Lindberg. Antrekk: Fin kjole, perlekjede, leppestift og neglelakk. 




Suksessterten er fast innslag i påsketeselskapet. I år ble det en liten utgave. 




Og her er gjestene! På laptopen. Det fungerte utmerket! Men jeg gleder meg virkelig til å samle gjengen i stua mi, det må jeg bare si. 




4 kommentarer:

Ida sa...

Det så skikkelig koselig ut uansett synes jeg :-) Jeg har hatt spillkveld med venner på den måten, og det er jo en virkelig god erstatning for normalt sosialt samvær i disse coronatider. Alltid koselig med teselskap da :-) God helg!

Sol sa...

Du gjør det nå så koselig uansett i stua di, om vennene er tilstede fysisk eller bare via datamaskinen :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Ida: Veldig lurt å møtes på denne måten! :)

Sol: Tusen takk for det! :)

Anaruh sa...

Mmm, suksessterte er så godt!

Populære innlegg