torsdag, april 23, 2020

Helt perfekt match


Jeg har sluttet å kjøpe mummikopper, jeg solgte unna en hel del for noen år siden. Det er jo begrenset hvor mye plass man har i skapene. Men motivet på årets sommerkopp appellerte voldsomt til meg. Hageliv, en mamma som serverer noe til to søte små under blomstrende tre, en pappa som dingler i hengekøya under treet med limonade ved sin side, - dette er jo hjemme hos oss! Dette er livet vårt nå, haha! Koppen måtte bli med hjem. Dessuten oppdaga jeg at vi hadde tre sommerkopper fra før, så nå har vi fire. En til hver i familien. Det er fint! Og akkurat nå når treet vårt blomstrer da!


5 kommentarer:

Emma sa...

Jeg har også kjøpt den til vår eldste datter som snart kommer til å flytte hjemmefra- tror du ikke den og asjetten kan være hyggelig å med seg fra mamman sin ut i verden? Den ser ut til å ha det veldig fint i solen hos dere også.

Anonym sa...

Haha, herlig! Det stod jo Glamour-Mummi på dette kruset, da! Og om jeg ikke tar feil, så har mannen din vært avbildet i bloggen med sånn ca. tilsvarende hatt (om en ser litt stort på det)? 😀👍

Glamourbibliotekaren sa...

Emma: Veldig koselig å få av mammaen sin, helt sikkert! :)

Anonym: Tror man må se VELDIG stort på det for å få mannens hatter til å se ut som Mummipappas flosshatt, haaahahha! Er det dette Karen Blixen-innlegget du sikter til?

Anonym sa...

Haha, ja, enten det bildet du viser til eller at jeg husker et bilde fra en strand? Men helt enig, her ser jeg veeeldig stort på begrepet «mann med hatt!» :-) Tusen takk for alle tiders fin og inspirerende blogg. Selvfølgelig helt OK at du tar pauser når du selv vil og trenger det. Masse fint å glede seg over i arkivet. Alt godt til deg og dere.

Sol sa...

Hihi, der er dere jo! Så kos!

Populære innlegg