fredag, desember 07, 2007

Aiai, nå gjelder det...

FINALEN er i gang... I dag kastes alle hemninger, nå kjører vi valgkamp her!

Min motstander har nok vært favoritten helt siden konkurransen startet, og vil uten tvil sanke MANGE stemmer. Men vil dere at outsideren Glamourbibliotekaren, konkurransens wildcard, skal nå helt til topps - vet dere hva dere har å gjøre. Ekstrastemmer i kommentarfeltet eller på mail blir også tatt i mot med stor takk.


For nye lesere: HER er en presentasjon av eder alles glamourbibliotekar.

27 kommentarer:

Anonym sa...

Heia deg! :)

Anonym sa...

Har stemt på deg, både i poll og kommentar. :)
Ordentlig snasen bryllupsinvitasjon. Vi gjorde noe tilsvarende, men vår var mer preget av Matrix. (Som det hør og bør seg når nerder gifter seg. ;) )

Anonym sa...

Jeg har også stemt på deg. Lykke til!

Anonym sa...

Åh!! Den invitasjonen var fin!!

Ida-Anette sa...

Nå har jeg stemt. Akkurat nå ser det ut som om du kan vinne altså:) Krysser fingrene! Veldig fin invitasjon, fint med noe spesielt, noe som skiller seg ut.

Anonym sa...

Da har jeg også stemt, både i poll og kommentarfelt. Fingers crossed :)

Anonym sa...

Du kan kunsten å gjøre alt glamorøst! Det er den stiligste, mest elegante bryllupsinvitasjonen jeg noen gang har sett!
Du får selvsagt min stemme!

Avil sa...

Haha *fnis*
Ikkje mykje outsider i den avstemminga der, du.

Men gratulerer med den kommande seieren!

Anonym sa...

Fantantastisk, stilig invit.! :)

Jeg stemmer hver gang!

Am.

Glamourbibliotekaren sa...

Alle: takk takk takk!

Avil: Nuvel, mye kan skje i løpet av dagen! Og skulle du vinne, er det ærlig fortjent, det må jeg bare si :) og hvis jeg vinner, blir det meg som må legge på fullt firsprang vekk fra dine krigerske fans, med spyd eller slegge eller hva de nå er utstyrt med. :-D

Anonym sa...

ser ut som du vinner, glamourdronning!

Glamourbibliotekaren sa...

guro: Ingen seiersdans før alt er avgjort. Disse konkurransene har med å være uforutsigbare - ståa i avstemmingen når man logger på om morgenen, kan være fullstendig snudd på hodet i forhold til da man la seg kvelden før! Jeg tar intet for gitt! :)

Anonym sa...

I tillegg til rømming fra folk med slegge, får du også noen søvnløse nattestimer med sammensetting av utallige collager, som lovet;) Ikke bare-bare å vinne:D

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym: Jeg har ikke glemt mine løfter! I motsetning til politikerne før og etter valg! :-D

Skal kjøpe bildeprogram i helga. Første collage kommer til uka. Jeg "skylder" dere jo en desembercollage, faktisk!

Anonym sa...

"spyd og slegge" :D
Hva er forresten glamorøse slag- og stikkvåpen? Du mener dine lesere holder seg for gode til slike gamle travere?:D

Glamourbibliotekaren sa...

Ingen slag eller stikk - jeg ville gått for muskedunder! A la Onkel Skrues gamle Klondyke-flamme Gulda!

Avil sa...

Eg kom ikkje i seng før halv to i natt, for eg måtte sjå eit program på National Geographics om kung-fu-våpen.
Ei av hovudpersonane i boka eg skriv er temmeleg sverdkunnig, og då må jo eg og vere det.

Men me nerdete fantasy-lesarar er overveiande ikkje-valdelege når det kjem til praksis då.

:)

Anonym sa...

Nydelig invitasjon! :) Heier deg frem til seier!!

Guro sa...

Du har åpenbart god oppslutning fra piker ved navn Guro ;)
Jeg har selvsagt også stemt på deg. Og den bryllupsinvitasjonen var så fin at jeg i grunnen fikk litt lyst til å finne noen å gifte meg med, så jeg kan lage så stilig invitasjon også :)

Kjersti sa...

Nå har jeg også stemt, er vanligvis ikke så ivrig på sånt - men ga tilslutt etter! Veldig fin invitasjon, uten å kjenne dere så ser den ut til å avspeile deres personligheter - sikkert kjempeflott for de som kjenner dere og ble invitert. :-)

Anonym sa...

har gjort min borgerplikt. Heia, heia!

Anonym sa...

Jeg har selvsagt stemt på deg, og oppfordret mine bloggevenner til å stemme på deg!
Vet om veldig mange som leser bloggen din og elsker den!
Stå på!

Glamourbibliotekaren sa...

Tusen takk, alle sammen! :)

Lothiane sa...

Gratulerer med seieren!

Snow Queen sa...

Gratulerer so mykje med sigeren i blog-kåringa!

Anonym sa...

Hmm..kan ikke finne denne invitasjonen alle skriver om her, har du tatt den bort igjen? Lyst til ä legge den ut litt igjen? Ble nysgjerrig:)

Glamourbibliotekaren sa...

Lothiane & Dumdidum: Takk! :)

Anonym: Niks, tok den bort samme dag, den skulle bare være valgflesk ;) Kommer ikke til å legge den ut igjen.

Populære innlegg