onsdag, desember 05, 2007

Glamourbibliotekarens adventskalender: Luke 5



Jeg har nevnt det før disse dagene, men sier det igjen: Det finnes faktisk noen juleplater med kvalitet blant alt det andre. Man må bare lete litt. Og nå når det bare er litt over to uker igjen, kan man jo absolutt begynne å høre på dem . (Handelsstanden har sikkert vært i gang med julemusikk lenge - Bettan og O helga Natt mens man kjøper sokker på Lindex i november, grøss...)

Her er en liste over plater jeg liker og kan anbefale, og her står det litt mer utfyllende om noen av dem.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Karen Carpenter har en aldeles nydelig stemme. Hun forlot denne verden så altfor ung, dessverre.

Må få rose deg for en koselig og, ikke minst, informativ julekalender.

Anonym sa...

Nå vet jeg hvilken juleplate jeg skal kjøpe i gave til meg selv i år. Jeg er så enig i det du sier om Karen Carpenter, stemmen hennes er balsam for sjelen. Men samtidig blir jeg litt trist når jeg hører henne fordi hun døde så tidlig...

Minneapolise sa...

Gratulerer med seieren :)

Glamourbibliotekaren sa...

Susy q: Takk! Formidling av informasjon er jo en bibliotekars oppgave i livet :)

Anonym: Jaa, det er en trist historie. Obs: Det er ikke sikkert den selges i alle butikker, så det er nok lurt å bestille den på amazon eller noe - kjapt, kjapt!!

Minneapolise: Takk for kampen, og beklager... :)

Populære innlegg