onsdag, februar 06, 2008

Dag 6, New York Fashion Week F/W 2008

Dag 6: 5. februar



Badgley Mischka:



Bianca Jagger er deres muse denne sesongen. Hverdagslooken deres er stilig og clean, men det er aftenkjolene som virkelig imponerer. De er jo forøvrig veldig kjent for sine brudekjoler.



Monique Lhuillier:


Monique Lhuillier gjorde stor suksess på SAG awards nylig - America Ferrera var definitivt blant de best kledte der i sin grå Lhuiller-kjole. Jeg tipper Lhuiller satser på å være tilstede med sitt design på den røde løperen under årets Oscar.



Philosophy:
Tilnærmet undertøy fra Alberta Ferrettis Philosophy. Stripete strømper, blonder, herrebukser og -frakker, små underkjoler.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hei glamourb.

Jeg er imponert over bloggingen din. Du er flink til å legge inn nye ting og holde deg oppdatert. Jeg har et webrelatert spørsmål. Jeg leter ofte etter fine klær jeg kan kjøpe på nett, men jeg syns det er vanskelig å finne bra nettsider som tilbyr bra klær til en overkommelig pris - og nå tenker jeg ikke på H&M. Jeg har lyst til å shoppe fra sofaen noen ganger og er interessert i alt fra glamrøse skiklær, kjente internasjonale merker og norsk design. Har du noen gode råd?

Glamourbibliotekaren sa...

hei, takk for det! Jeg har dessverre dårlig oversikt over nettshopping når det gjelder klær - det eneste jeg kan tenke på akkurat nå er laredoute.no. Det hender de har Cacharel eller lignende, men norske merker har de vel ikke såvidt jeg vet.. beklager, jeg shopper så lite på nettet!

Anonym sa...

Prøv de her:
1) www.asos.com (as seen on screen)

2) www.shoppingmall.no

3) http://www.dinside.no/php/art.php?id=316480 Artikkel som dinside gjorde på nettbutikker.

4) Hvis du vet hva du vil ha, så kan ebay være tingen, men der kan det ta lang tid å bla seg rundt dersom man bare vil "titte litt"...

Et godt tips er å google etter en størrelsestabell dersom du er usikker på størrelser. Dessuten, hvis du bestiller fra utlandet kan det være lurt å tenke på tollen som kommer i tillegg. Fra noske butikker har du angrerett :)

Anonym sa...

Kjolen i grønt er bare helt nydelig! Nå vet jeg hvilken kjole jeg aller helst ville ha hatt, om jeg var rik nok og hadde anledninger å bruke den i.. :-)

Britt Åse sa...

Den øverste der fra Monique Lhuillier var kjempefin! Den kan jeg drømme om parallelt med at kiloene kryper av :-)

Populære innlegg