torsdag, mai 01, 2008

Ny spørretime


På søndag fyller bloggen tre år, og derfor tenkte jeg det var en passende anledning til å ta en ny runde med Glamourbibliotekarens spørretime. Dere spør i kommentarfeltet her, jeg svarer på lørdag/søndag.

FIRE AWAY! (-dog forbeholder jeg meg retten til å ikke svare...)


Her er tidligere spørretimer. Forøvrig planlegger jeg en liten happening i forbindelse med jubileet, så følg med!

(Obs: For vanlige glamourspørsmål, send heller mail. Sånt blir ofte litt for omfattende for en vanlig spørretime.)

27 kommentarer:

Anonym sa...

Hva er dine favoritt te`er?

Eva sa...

Jeg lurer på om gemalen også er vegetarianer, og hvis nei - hvordan organiserer dere hverdagsmiddager? Og så lurer jeg på om du drikker noen form for alkohol. Og hva er det mest romantiske stedet du vet i verden?
Over og ut!

Anonym sa...

Jeg har etpar spørsmål. :)
-Hvor mange parfymer har du?
-Hvordan ser en typisk dag for deg ut?
-Går du som regel i bukse eller skjørt?
-Har du noen gang hatt lyst til å slutte og blogge?

Anonym sa...

Hva er ditt favorittreisemåli Norge og ellers i den store verdenen?

Anonym sa...

Hvordan velger man ut et godt perlekjede, og hvor mye bør det koste? (Dette er muligens et eget glamourspørsmål, men jeg lurer virkelig. Har fått 1000 kr gavekort hos gullsmeden!).

Til lykke med jubileet!

wine-fueled narcissism sa...

Hihi, morsomt! :)

Hva bestiller du i kaffebaren (dersom du ferdes i denslags)? Og hva er ditt favorittsted i Roma?

Anonym sa...

Hei! :)

1. Hvor synes du det er best å spise italiensk i Oslo?
2. Har du oppskrift på en god blåbærpai?
3. Har du noen gode reisetips (severdigheter, kulturelt, restauranter, kafeer e.l) hvis man skal reise til Bergamo og Milano? Vi skal bo i den pittoreske midalderbyen Bergamo, men også dra på dagstur/-er til Milano. Har du mulighet til å lage et eget innlegg av det, sier jeg gjerne hurra :)

Ellers - takk for en fin blogg maed masse inspirasjon og tips! :)

Hilsen
Am.

Anonym sa...

- Hvis du skal anbefale leserne dine èn roman skrevet av en utenlandsk forfatter (men oversatt til norsk), hvilken skal det være??

klem ;)

hilsen nysgjerrige Mira

Anonym sa...

Morsomt :)

1. Hva imponerer deg mest ved andre mennesker?
2. Hva er det beste komplimentet du har fått?

Anonym sa...

Oppdaget den lille kommentaren med oppfordring om å sende glamourspørsmål i mail nå, jeg - etter at jeg hadde sendt spørsmål. Beklager at jeg ikke så det. Jeg får sende Bergamo/ Milano-spørsmålet mitt i mail istedet :)

Am.

Anonym sa...

Hvor lang holdbarhet har en parfyme? Har ulike typer parfymer forskjellig holdbarhet? Hvordan kjenner man at en parfyme er godt ut på dato?

Og av ren nysgjerrighet.. hvordan stiller Glamourgemalen seg til din parfymebesettelse? :)

Anonym sa...

du blir invitert i ein 40-årsbursdag, stort selskap i ein privat heim. Du har planlagt antrekket til minste detalj når du får vite av vertskapet at det nye parkettgolvet ikkje tåler høge hæler, og at vertskapet faktisk ønskjer at ein tar av seg skoa i gangen. Kva gjer du da? Min første tanke er å blånekte....

Anonym sa...

- Er du lykkelig?
- Hva tenker du er meningen med livet?
- Er du redd for å bli eldre?

Anonym sa...

Kva er dine nyaste interiør-investeringar?

Alt godt, G.

Anonym sa...

- Har du en bunad, og i så fall hvilken?
- Hva er ditt favorittdyr?

Anonym sa...

Hva legger du i begrepet "glamour"?

Hilsen nysgjerrigper

Anonym sa...

Jeg følger med på din blogg og style bytes. dere er veldig ulike, men begge er fantastiske. Har du noen gang lyst til å kaste anonymiteten og bli en like offentlig eprson som Agathe eller underbara clara?

Pippilotta sa...

Det virker som om du starter dagene dine så bra, på positive og myke måter, og ikke med sinte vekkeklokker og jammer som visse andre. Har du et par morgentips til et uhelbredelig b-menneske som ønsker seg litt mer glamorøse morgener?

Anonym sa...

1. Kven syns du er den vakraste mannlege skodespelaren?
2. Kvifor skriv du så lite om samtidsmusikk?
3. Kva godteri likar du best?
4. Har du gitt opp å spele klassisk gitar?
5. Har du nokon favorittkomponist innan klassisk- gitarsjangeren?
6. Brukar du å syngje i dusjen?
7. I korte trekk; kan du beskrive kva ein musikkbibliotekar brukar jobbdagane sine til?

Anonym sa...

Ikkje for å vere masete, men det var ein liten ting til eg lurte på. Som namneentusiast er eg veldig nysgjerrig på kva slags namn du syns er fine?

Anonym sa...

Hvor gammel er du?

Anonym sa...

Mitt spoersmaal handler om fottoey. Hvis man er mentalt allergisk mot flipflops og 'sportssandaler' av den typen som brukes f.eks. av mange sykehusansatte (fornuftig fotform, brede reimer, god saale osv) og samtidig ikke vil ha tette/lukkede sko naar det er sommer og varmt - hva anbefaler du da at man har paa beina naar man skal steder der det ikke egner seg med haeler, f.eks. paa festival og lignende?

Jeg vil ikke ha flipflops, fornuftige sandaler, sko med haeler eller 'lukkede' sko som stenger foten og huden inne i sommervarmen. Men hva kan jeg se etter da, som er baade praktisk og litt glam paa samme tid?

Anonym sa...

Hva er din holdning til Facebook? Er du registrert der? Isåfall, hva bruker du det til?

Anonym sa...

- Har du beholdt din opprinnelige dialekt?
- Tror du at du noen gang kommer til å flytte tilbake til dine hjemtrakter?

Anonym sa...

Jeg lurer på hvilke David Bowie plater du liker aller best:-)

Anonym sa...

du skrev et sted at du ikke jobber med bøker til hverdags - men du er jo bibliotekar! hva består egentlig jobben din av?

Anonym sa...

Hva slags musikk hører du på når du tar helgevasken?

Populære innlegg