søndag, juni 01, 2008

Finn stilen: Juni

Dette er måneden for piknik! Hva med å kamuflere seg i valmueengen i en valmuekjole fra Oasis... Tipper denne blir å se i mange brylluper i sommer. Stråveske fra J.Crew, lipbalm fra Benefit, teppe fra Ikea, viktoriansk parasoll fra gentlemansemporium, flate sko fra TopShop er det eneste som egner seg til landtur, Carthusias Via Camerelle dufter godt av bergamot og sitrontrær, limonade fra Lorina med sitroner fra Sør-Frankrike, og når man da sitter under et tre i en fin kjole - hva annet leser man enn Jane Austen? Enjoy!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Denne collagen var nyyydelig! Valmuer er en av mine favoritter :-)

Maria Amelie sa...

Så koselig blogg du har. Ble i godt humør av å lese i den:-)

Anonym sa...

Åh...den kjolen prøvde eg på onsdag, og den er nyyyyydeleg!!! Tenkte med ein gong på Audrey og glamourbibliotekaren. Har lova venninnene ein skikkeleg piknik i somar og eg trur den collagen bør vere ein god ambisjon om ikkje inspirasjon!

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym: Samme her! :)

Maria Amelie: Takk!

Auden: Ja, den er nydelig - jeg så den forleden jeg også. De hadde ikke min størrelse i den butikken, så jeg får lete litt til :)

Anonym sa...

Den er i mitt eige :) hurra!
den satt som et skot og var einaste att i butikken. skal på eit sumarball så den blir perfekt.
mvh vilde

Glamourbibliotekaren sa...

Vilde: Mm, heldiggris!

Populære innlegg