Oj - brudekjolen min, kanskje...? :D
Kanskje litt upraktisk farge?
Nyydelig! I want!Mari: skal du gifte deg? Så hyggelig!!
Ååå, den ser deilig ut! Har bare ett eneste plagg i kasjmir, men kan skrive under på at det er vidunderlig å ha på:)
Nydelig!
Mari: Mmm, det er akkurat noe sånt jeg ser for meg til deg! :)Kjersti: I don't care :)Snåta, Glamourlegen og Julia: Enig. Mmmmmm.
Hva koster egentlig et slikt under??Jeg hadde bare elsket å ha en slik...MmmMM
Legg inn en kommentar
7 kommentarer:
Oj - brudekjolen min, kanskje...? :D
Kanskje litt upraktisk farge?
Nyydelig! I want!
Mari: skal du gifte deg? Så hyggelig!!
Ååå, den ser deilig ut! Har bare ett eneste plagg i kasjmir, men kan skrive under på at det er vidunderlig å ha på:)
Nydelig!
Mari: Mmm, det er akkurat noe sånt jeg ser for meg til deg! :)
Kjersti: I don't care :)
Snåta, Glamourlegen og Julia: Enig. Mmmmmm.
Hva koster egentlig et slikt under??
Jeg hadde bare elsket å ha en slik...MmmMM
Legg inn en kommentar