onsdag, januar 06, 2010

Finn stilen: Januar


Nå er det Meryl Streep-nese-vær (når neseborene fryser sammen på hver innpust sånn at man får Meryl Streep-nese), og da er det bare ull og varme og vindtette klær som gjelder! Min elskede parkas fra Everest utgjør basisen her - den er som tidligere nevnt mitt yndlingsplagg på denne jord nest etter brudekjolen min (sistnevnte egner seg dog ikke i tjue minus). Jeans fra Oasis, vintersko fra Nike, ull/silke-undertrøye fra Vanessa Bruno, ullcardigan fra Philosophy Di Alberta Ferretti, ull-lue fra Wool and the gang, ullskjerf fra Jigsaw, og duften kommer fra en bodylotion som er veldig fin mot tørr vinterhud - Korres guava body butter.

10 kommentarer:

glamouringeniøren sa...

Så fint! Og jaggu ser jeg omtrent slik ut i dag, spooky...
Dog er jeansen svarte og cardiganen en genser, i svart og grå-mønstret strikk. Samt at skjerfet er svart-grå-rutet.

Pluss at jeg har en ull-singlet under den langermede ulltrøya under ullgenseren. Ja, det er kaldt i nord! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Samme her, fire lag-på-lag i dag under parkasen :)

Anonym sa...

Fine klær, og omtrent som det jeg bruker nå i kulda. Lag på lag med ull er det eneste som funker ute i kulda. :)

Koristen sa...

Ull pleier å være for varmt for meg, men ikke nå. Jeg må ut på helt nødvendig shopping! Fint med noe ideer :-)

Fruen sa...

Fin collage - som alltid. Jeg liker "Finn stilen" så innmari godt!

Jeg går ca 15 minutter bort til der jeg får skyss til jobb. På dager som i dag er jeg nødt til å ha med meg skift - kan ikke gå rundt på jobben i varmedress! :-) Dermed er det lett å ha litt småglamourøs onsdag med skjørt i sekken. Og i arbeidstida er man jo nesten fornuftig når man tenner lys, bælmer varm drikke og smører kalde hender varme og myke med deilig håndkrem:-)

Siri sa...

Fine klær! Ellers følger jeg koristens råd over her om varm drikke og levende lys. (Og fyr i ovnen!) Ha en god og varm januar!

Nanne sa...

Lag på lag med ull her også! Men jeg har en dressbukse i ullblanding i stedet for jeans, og et ensfarget skjerf. Er så glad i collagene dine, mener det var fler av dem før?

Frøken Hamilton sa...

Cardiganen var så nydelig...jeg er svak for sånne strikkejakker.

Glamourbibliotekaren sa...

Fair: To lag ull her :)

Koristen: Pierre Robert har fine ulltrøyer i matbutikken! I nærheten av sokkene.

Fruen: Ingen dum idé!

Siri: Takk i lige måde!

Nanne: Det var det nok - men de er litt tidkrevende, og jeg har så mye annet å bruke tiden min på :)

Frøken Hamilton: Ja, de har nok en liten retrobølge nå tror jeg!

Torilpia sa...

Fint og fornuftig :o)

Man må passe på seg selv i denne kulda.

Ha ei god natt :o)

Populære innlegg