torsdag, mai 15, 2014

De siste dagene via Instagram


Formiddagste på benken under kirsebærtreet i hagen. Her skinner sola fra den står opp og til langt på ettermiddagen. Mannen min har snekra benken til meg, og der er det fint å sitte i nattkjolen en tidlig sommermorgen med ei bok og en kopp te. 




Morgente! Denne er Ceylon Orange Pekoe fra Dean&Deluca. 



Hegg! Elsker duften. 



Bananpannekake-søndagsbrunch for et a-menneske, -frokost for en nattearbeidende musikermann. 



Jeg har sådd masse i år. Frø fra Sverige og fra Amsterdam. Jeg gleder meg!




Manhattan skyline foran Brooklyn skyline over Oslo skyline. Jeg går under min paraply. 




Kirsebærtrærne ved Rådhusplassen og Vestbanen er på sitt vakreste nå!




Ah. Elsker vårt nye bad. 



Siri Hustvedt i ni plussgrader, med strikkejakke og gigantisk skjerf og te i megakopp.




Teselskap under morelltreet. 



Mitt kaotiske toalettbord, med parfymer fra Carthusia, Chanel, Costume National, Kenzo, Laura Mercier - og vintage Yves Rocher såklart!




Dette motivet blir jeg aldri lei. 


Følg meg gjerne på Instagram! Jeg er @glamourbibliotekaren. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så nydelige bilder... heldig du som har den hagen..

Elise sa...

Så herlig! Ser ut som været er på din side :)

Populære innlegg