lørdag, juni 25, 2016

Junimorgen


Slike varme deilige junimorgener er kanskje den beste tiden på hele sommeren! Jeg benytter i alle fall hver eneste sjanse til å sitte ute i den tidlige morgensola og lese og drikke te. Nå er det nesten som å sitte inne i en hule på morgenbenken min. Kirsebærtreet og rosebusken møtes i en portal, og jeg må bøye meg for å komme under. Da får jeg samtidig litt skygge akkurat i ansiktet, hvilket ikke er så dumt når man uansett skal lese!


Utsikten min. Peoner, berg, epletre, klesstativ, urtehage, huset vårt, garasjen.

Og i dag skal jeg gjøre noe av det mest sommerferiete jeg vet: Gå på butikken kun for å kjøpe en ispinne. Handle til helga kan jeg gjøre senere!

3 kommentarer:

petit sa...

Små gleder og glimt av lykke! Ønsker deg og dere en god sommerferie!:)

Glamourbibliotekaren sa...

Takk for det, i lige måde!

Ragnhild sa...

Eg tykkjer det er so fint med alle dei små benkane og sitjeplassane i hagen din!

Populære innlegg