tirsdag, november 27, 2018

Finn stilen: November (reprise)


(Vi tar nok en november-reprise! Denne liker jeg godt.) 

November! Måneden for levende lys, vakker musikk, kveldsturer, konserter, varm sjokolade, alle hyggelige og stemningsskapende ting før selve førjulstida setter inn for alvor med alle forberedelser og slag-i-slag-hendelser. En av mine favorittmåneder, av alle nevnte grunner!


Her illustrert av en grønn kjole fra Orla Kiely, høstens koseligste kåpe fra Paul & Joe, sko fra Gabor, veske fra Dolce & Gabbana, skjerf fra Acne, vintage-øredobber fra Tiffany's, leppestift fra Bobbi Brown, og Dior sin Addict-parfyme. Og barokkmusikk i en eller annen form så klart - her representert av notene til Preludium nr. 1 i C-dur fra Bachs Das Wohltemperierte Klavier, bok 1. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er så glad i disse Finn stilen kollasjene! Selvom at jeg har gått igjennom alle mange ganger blir jeg like inspirert hver gang:) -Yvonne

Glamourbibliotekaren sa...

Så fint å høre! :)

Populære innlegg