tirsdag, september 16, 2008

En liten markering...


...av at telleren straks passerer en million besøkende. På 500.000 den 1. januar konkurrerte dere ved å sende inn deres beste glamourtips. På Audreys bursdag i mai lot mange av dere verve til SOS barnebyer eller Unicef.

Litt mer low-key i dag:
Er du nr. én million, ta en skjermdump (printscreen) og mail meg, så vinner du en utmerket film av en av de regissørene jeg setter aller høyest: Robert Altman. Og filmen er Gosford Park.

(Det kan skje at nr. én million ikke legger merke til dette, så send en skjermdump uansett hvis du akkurat har passert det magiske tallet. Den som kommer nærmest, vinner!)

Update: Fornuftig Forsker vant med 1.000.008! Grattis!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Har mac, og null peiling på åssen jeg får til skjermdump. Men men, jeg vant sist gang du hadde konkurranse, så er egentlig fornøyd uansett:) Gratulerer med 1 million jubileum.

Glamourbibliotekaren sa...

eple + shift + 3 er skjermdump på Mac! :) eple + shift + 4 om du skal markere bare en del av skjermen. :)

Anonym sa...

Jeg var nummer 1 000 010, men ser nå at noen var tidligere ute :P
Gratulerer med 1 million besøkende!

Anonym sa...

Hei! Jeg har bare lyst å si gratulerer med 1 million besøkende!

Anonym sa...

og jeg nr 1000660, jøjemeg så mange lesere på en drøy time :-) Gratulerer !

Anonym sa...

Gratulerer til den som kom nærmest, og gratulerer til Glamourbibliotekaren for 1 million hits! Det står det respekt av. :)

Anonym sa...

Gratulerer så mye med over en million hits!
Og gratulerer til den som vant, Gosford Park er en av mine absolutte favorittfilmer og anbefales på det sterkeste! :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Takk takk! :)

Populære innlegg