fredag, desember 31, 2010

Årskavalkade 2010 - januar-juni

En liten årskavalkade på årets siste dag, same procedure as every year:


I januar inviterte jeg som vanlig gode venninner til teselskap. Jeg feiret hundreårsdagen til min kjære farmor, leste ferdig Anna Karenina, og gledet meg til våren.


I februar var det fremdeles kaldt, og vi tilbragte annenhver kveld i en kinosal for å se alle Oscarnominerte filmer før utdelingen. Jeg fikk en fin og forsinket julepresang, og min mann ga ut plate og spilte flere konserter.





April handlet så å si bare om hagen. Vi tilbragte mang en kveld med spader og spett, og var spente på hva som kom opp av seg selv.

I mai blomstret morelltreet. Vi dro til fjells, jobbet videre i hagen, og jeg fikk et magnoliatre i forskudds-bursdagsgave.

I juni kom sommeren for alvor, og vi tilbragte en uke i Risør og Lyngør. Lange dager på verandaen med Karen Blixen.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg