tirsdag, juli 28, 2009

Lykke på en liten busk

8 kommentarer:

Akeleiedamen sa...

det beste jeg vet!

Glamourlektoren sa...

Mmmmm! Nettopp satt til livs en stor dessertporsjon av disse! Med ekstra lett melk i stedet for fløtemelk, siden overflødige kilo skal vekk på en snill og langsom måte :-)

Glamourfilologen sa...

Mmmm, sommerfølelse:-)

Marte sa...

Bringebær er sommer! Vi spise varme selvplukkede på is i går. Nyyydelig!

Jonas Lie sa...

Guuuæææhhh....
Fantastisk lekkert, men jeg er nettopp overmett etter å ha mesket meg med slike i vaniljesaus.
Det var noe så inni hamsen godt!

Nanne sa...

Deilig! Må sjekke om villbringebærene i hagen min er modne:)

peanut sa...

Mmm, junior og jeg plukket rabarbra og bringebær på søndag, det ble nydelig suppe og rørte bær :)

Elisabeth sa...

Solmodne, fløyelsmyke bringebær som smelter mot tunga. Servert med noen store skjeer vaniljekesam til. Det er sommer det.

Populære innlegg