Herlig!Du kommer vel ikke til Bergen på Stevie Wonder-konsert til helgen?Med BT-kort koster det ikke mer enn 380 kroner. Og det blir på en mindre scene enn først planlagt - helt ok syns jeg!
Edle vitaminer!
Kristina: but of course! :)eli: Absolutt! Bittesmå, edle vitaminer...
Igår spiste jeg årets første bringebær, mmmmm :-))) sommersmak!
Herlig! Hengekøyesnop i går og fin mugge i innlegget før må jeg si var fristende. Veldig fin mugge!Hengekøye får jeg ikke før til høsten. Også nå som man virkelig trenger det! Nyt sommerdagene - om enn en regnfull dag i dag.
:D God Bergenstur!See you there! (Ikke på en creepy måte, er ingen stalker..)
Legg inn en kommentar
6 kommentarer:
Herlig!
Du kommer vel ikke til Bergen på Stevie Wonder-konsert til helgen?
Med BT-kort koster det ikke mer enn 380 kroner. Og det blir på en mindre scene enn først planlagt - helt ok syns jeg!
Edle vitaminer!
Kristina: but of course! :)
eli: Absolutt! Bittesmå, edle vitaminer...
Igår spiste jeg årets første bringebær, mmmmm :-))) sommersmak!
Herlig! Hengekøyesnop i går og fin mugge i innlegget før må jeg si var fristende. Veldig fin mugge!
Hengekøye får jeg ikke før til høsten. Også nå som man virkelig trenger det!
Nyt sommerdagene - om enn en regnfull dag i dag.
:D God Bergenstur!
See you there! (Ikke på en creepy måte, er ingen stalker..)
Legg inn en kommentar