mandag, mai 09, 2005

Glamourspørsmål fra leser: Hvordan møte våren med delikate føtter?

Hei Glamourbibliotekar! Lurer på om du vet om et bra sted hvor jeg kan pleie mine slitne og vintertrette bibliotekar-føtter? Et sted hvor de også kan vokse legger, sånn at mine bein kan komme våren og sommeren i møte uten å skamme seg for mye. bosted Sagene

Kjære Sagene-kollega,
Jeg har et kort og godt svar på ditt spørsmål: Sagene Hud- og Fotklinikk i Arendalsgata, rett ved bokhandelen. Selv har jeg vært der på hudpleie m/massasje, og det er absolutt å anbefale. Min glamorøse søster sverger til dem når det gjelder voksing av legger - og jeg vil tro de er bra på fotpleie også. Jeg tror sannelig jeg skal bestille time selv snart!

Lykke til!

Hilsen Glamourbibliotekaren.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg