fredag, februar 24, 2006

Casual glam fredag


I dag måtte jeg bare debutere med mine nye jeans, selv om de er skrekkelig trange. De har lommer med klaffer bak, og de er passe lave i midjen (min måte å feire minus 13 kilo på!) Ergo blir det casual glam i dag - følgende tilbehør ble valgt: Svart v-genser med blekgrønn trøye under, øredobber og øyenskygge som matcher trøya, og SJP Lovely parfyme.

Ellers: Vaniljete, Schuberts fiolinsonater, og planer om å se Audrey-film og spise Haagen-dazs med ei venninne i aften. Det er FREDAG!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Casual glam seirer i Oppland. Foundation, selv om jeg egentlig ikke hadde tid.

Men det beste er egentlig blusen i vår-eple-sprudle-grønn. Til min overraskelse matcher den perfekt med et par grønne joggesko jeg kjøpte på Lille Vinkel sko i fjor - sko jeg bare ikke har funnet bruksområde til. Øyesminken er også piffet opp med friskgrønn. Uten at det tar av, selvsagt.

Glamourbibliotekaren sa...

Ah, lekkert! Grønt der også. Har du også Clinique Sage-øyenskygge eller....?

Anonym sa...

Nei, jeg lot kosten løpe forbi med den grønne MAC-skyggen. Jeg husker ikke navn.

Anonym sa...

Fint, fint! Själv har jag rosa jeans och en stilig scarf runt halsen. Kvällen skall jag tillbringa med James Bond, den ende man som kan matcha mig i stil, klass, bildning och knytnävsslagsmål.

Anonym sa...

I dag tidlig glemte jeg at det var glam-dag idag… Har ikke tatt på meg noe annet enn et veldig glamorøst blikk.

Populære innlegg