tirsdag, mars 28, 2006

Glamourspørsmål fra leser: Collager

Kjære Glamorbibliotekaren,
Jeg synes collagene dine er fantastiske; de inspirerer og gir ideer.
Jeg har noen collageutfordringer til deg, i tråd med de ulike planer jeg har for våren/sommeren.

1. Jeg skal fly til Oslo, putte bagasjen inn i en boks på Oslo S og deretter rett på konsert med DumDumBoys på Sentrum Scene. Tidspunkt: Slutten av april.
2. Jeg skal slange meg i fjæra, grille pølser og slikke sol. Tidspunkt: Påske
3. Jeg skal på fjelltur, går fra hytte till hytte i den norske fjellheimen. Tidspunkt: Slutten av juli.
4. Jeg skal være frivillig altmuligmenneske på to festivaler. Tidspunkt: August
5. Jeg skal nyte ferien med en venninnetur til Stavanger med toget. Tidspunkt: Tidlig august.

Håper du kan gi meg noen tips til reisen :)

Vennlig hilsen Hege


Kjære Hege,
Takk for hyggelig feedback! Jeg vil gjerne hjelpe deg! Jeg publiserer "bestillingen" din her så jeg får litt mer press på meg til å sette i gang. (Travle tider både på jobb og privat, men skal forsøke å gjøre det så fort og bra som mulig!)

Titt innom siden utover uka!

Mvh
Glamourbibliotekaren

Ingen kommentarer:

Populære innlegg