søndag, juli 16, 2006

Noen innkjøp:

Dette var jo slett ingen shoppingferie, men noen innkjøp ble det allikevel. Jeg kjøper mine vesker stort sett når jeg er på reise, sjelden ellers, og dette var ikke noe unntak. Etter litt leting fant jeg den jeg var på jakt etter - stor og romslig, lysebrun, håndsydd, få detaljer, relativt tidløs vil jeg tro. Kvaliteten virker god, ekspeditrisen tente på den for å vise at den hverken tok fyr eller ble svidd..


Et par nye Birkenstocks ble det også, man er jo tross alt bibliotekar.


Og ellers liker jeg å kjøpe parfymer når jeg er utenlands - denne gangen ble det L'Artisans nydelige "Passage d'enfer" som jeg har ønsket meg et års tid nå. Dessuten et par parfymeoljer fra lokale produsenter; white musk og kaprifol.

Ellers: En MAC-lipgloss og -eyeliner, og en YSL-leppestift.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg