fredag, august 11, 2006

Glamorøs lønningsfredag!


Endelig litt penger på konto igjen. Som vanlig skal det feires med dunder og brak på Pascal. Hva som blir dagens kake vet jeg ennå ikke!

Glamorøse faktorer i dag:
Antrekk: Langt blågrått skjørt, svart topp med Audrey-skjæring, svarte sandaler, stor mintgrønn veske. (Alt er eldre enn fire år og jeg kan ikke huske hvor jeg kjøpte noe av det)
Makeup: Nars øyenskyggeduo "Cleo" (blågrønne nyanser), MAC blush, rosa leppestift
Smykker: Giftering/ forlovelsestiffany'sring/ morgengaveøredobbdiamanter/ bursdagsdiamantsmykke (alt i hvitt gull og sølv)
Parfyme: Diptyque Tam Dao. YUM.
Paraply: Rosa og nett.

Ha en super fredag alle sammen!

3 kommentarer:

Snart tretti sa...

Mulig jeg er helt grønn her, men hva er Audreyskjæring?
Hørtes foressten ut som en flott glamourøs fredag. Er nok rimelig plain her i gården, til og med joggesko!

Glamourbibliotekaren sa...

Audreyskjæring var noe jeg kom på i farten - det er altså en topp med boatneck. Jeg vet egentlig ikke hva det heter på norsk.. den er litt utringet bortover istedet for nedover, hehe. Fra BHstropp til BHstropp liksom.

Snart tretti sa...

aha, båthals? :)

Populære innlegg