tirsdag, oktober 24, 2006

Finn stilen: Dr. Lisa Cuddy


Dette var egentlig ment å være noe helt annet. Men så fikk jeg plutselig en hang-up på klassiske drakter og knappestøvler, og vips ble det en collage a la Dr. Lisa Cuddy, overlegen i tv-serien "House M.D." som går på NRK på onsdager.

Drakten er fra Newport-News.com, blusen er fra Moschino (via net-a-porter.com), støvlene er Michael Kors, Novakvesken er som vanlig fra Alexander McQueen, perlene er fra Tiffany's og parfymen er Molinards Habanita.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra, Dr. Lisa Cuddy som är min älsklingskvinna på TV! Hon är min modeförebild just nu. Tack och lov har jag, liksom hon, en rosa dräkt. Men hon inspirerar mig till att ha blommiga blusar under, och ändå se professionell ut. Hon får mig också att vilja ha (såväl äga som bära) fleeeer snygga dräkter. Och vilken snygg makeup hon har! Lisa, Lisa. :)

Anonym sa...

Jeg har nesten sånne støvletter - men i midt-på-leggen utgave (jada, vet hva du synes om det, men de var så søte!)

Ps: du er tagget, kikk innom bloggen min :)

Anonym sa...

Stilig collage.

(Jeg kan dog ikke fri meg fra tanken om at vedkommende kvinnemenneske egentlig er en mann. Jeg husker henne nemlig fra Ally McBeal, hvor hun altså var mann i kvinnekropp, eller omvendt (det var vel strengt tatt litt av hvert).)

Glamourbibliotekaren sa...

Jenny: Hun er riktig klassisk på alle måter!

stjernesøker: Midtpåleggen kan jo være fint på enkelte typer sko/støvler - kommer helt an på fasongen :-) Venter litt med taggingen, men ellers takk (ellers tagg, haha)

Kjersti: Det stemmer - og jeg må si hun var en smule vakrere enn de fleste kjønnsskifte-opererte jeg har sett i allefall :-)

Anonym sa...

Bare ett lite tips, Net-A-Porter sitt Fall Treat salg startet nå, 50% på en mengde høst-varer. Utrolig mye fint!!

Glamourbibliotekaren sa...

Flott tips til de med penger i banken! :-) Det blir nok ikke meg denne gang heller...

Anonym sa...

Ikke meg heller :( Har strengt tatt ikke så mye tid til overs til shopping (ei heller penger på konto) da det er 3 uker igjen til masteroppgaven skal leveres... Huffda...

Men man kan jo drømme om hva man "ville" ha kjøpt :)

Anonym sa...

Farsken at vi ikke handlet på Net-A-Porter i dag, de gjorde en feil i salget sitt, så vi fikk 50% rabatt på den prisen som var på produktene, mens de allerede hadde trukket fra 50%.... Noen heldige sjeler fikk bestilt flotte ting før Net-A-Porter oppdaget det :)

Glamourbibliotekaren sa...

Oi, var det derfor siden var nede deler av dagen... jaja, prisene tilsvarer fremdeles en årslønn for min del :-)

Populære innlegg