mandag, januar 22, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Ballkjole

Hejsan!
Först och främst måste jag säga att du har en väldigt inspirerande och fin blogg!
Jag har ett problem som jag undrar om du kanske kan hjälpa mig med. Om ett par veckor ska jag sy min balklänning, men alla mina idéer har försvunnit. Vilket är väldigt tråkigt, för jag vill verkligen att min balklänning ska bli underbar. Jag är också väldigt dålig på att hitta på internet, jag älskar, precis som jag läste att du också gör, Jane Austen-andan,20-tal, 50-tal, och särskilt 60-tal.
Jag tar tacksamt emot all hjälp!
MVH Elin


Hei!
Hyggelig at du liker bloggen min! Når det gjelder kjoler og antrekk fra "gamle dager", er Fashion-Era et av mine favoritt-nettsteder. Der har de masse bilder fra de ulike tiårene, kjoler, hatter og diverse. Her er linker til diverse nettsteder som selger mønstre til vintage-kjoler. Vintageous er et bra sted å stoppe i blant, og de har en bra linkeside til andre inspirerende nettsteder. Ellers har jo Reel Classics mange bilder fra diverse klassiske filmer.

Håper du finner det du leter etter!

mvh
Glamourbibliotekaren

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen tack!

Detta kommer göra susen och jag är säker på att det kommer ordna sig med min balklänning nu.

Som sagt, ett stort tack för alla hjälp!

mvh Elin

Anonym sa...

Hei! jeg sender et spørsmål til deg her jeg, istedet for på mail. Håper det er greit. Altså; vet du om See by Chloe selges noe sted i Oslo?

Takk takk for fin blogg forresten!

Glamourbibliotekaren sa...

Hei! Jeg tror jeg får stille samme spørsmål til leserne i en splitter ny bloggpost! :)

Populære innlegg