onsdag, januar 17, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Forloverkjole

Hei!

Bruker på nytt din eminente kompetanse :)
Skal være forlover for min venninne i august, har du tips til kjole?

Hilsen May Britt.


Hei!
Det kommer jo helt an på dresscode og sted og stilen ellers, så du får sjekke litt med brudeparet først. Er de opptatt av sånt, bør man nok forholde seg til det. Hvis de ikke nevner noe spesielt, kan du sikkert bare kjøre på med det du vil! Men ettersom du spør meg, må jeg jo si at jeg synes den tradisjonelle forloverlooken med stroppeløs kjole og matchende satengsjal er ganske kjedelig... På sensommeren er det jo nesten garantert pent vær, så da kan man gjerne være litt sommerlig. Har man fått litt farge, kan det jo være fint med smykker i gull - og da kan man f.eks. gå for en kjole som denne fra Phoebe Couture:


Eller hva med noe som ligner denne tidligere nevnte rosa drømmen fra Kay Unger:

Eller hvorfor ikke være riktig vågal - og gå for Puccimønster?!


Jeg vil anbefale deg å stikke innom alle bruktbutikker jevnt og trutt - plutselig kan det dukke opp en nydelig brokadekjole som passer deg perfekt. Og som ingen har maken til... eBay kan også være lurt å sjekke ut jevnlig.

Lykke til i jakten!

mvh
Glamourbibliotekaren

Ingen kommentarer:

Populære innlegg