fredag, februar 16, 2007

Oslo Fashion Week torsdag kveld

(Glamourbibliotekaren rapporterer live fra catwalken, del 2)

Senere på kvelden var det klart for Fiori di Oslo og Julie Skarland (og nå var det heldigvis lettere å ta bilder ettersom jeg satt fremst og ikke hadde mange hoder foran meg).


Fiori di Oslos kolleksjon var inspirert av grunge og vikingeornamenter. En del koselige strikkeplagg, knestrømper - og fine skinnvotter! Den stripete tskjorte-kjolen var også veldig fin. Min favoritt var nok denne lilla kjolen med grå knestrømper. Her er et litt bedre bilde enn mitt...








Anmeldelse finnes på henne.no




Julie Skarlands kolleksjon var nok min favoritt i dag. Trondheimsdesigneren som har bodd tjue år i Paris, har nå flyttet til India. Det var dog ikke like synlig i denne kolleksjonen som i vårkolleksjonen; denne var mer nordisk vinter med myke strikkede plagg. Lekre farger; lys gult, beige, lys grå, kremfarget.. og lilla.. Og modellene hadde kjølig makeup. Veldig behagelig atmosfære på visningen, både lyset, musikken og det avslappede tempoet. Aller best likte jeg nok de vide buksene.













Designeren.


Anmeldelse finnes på henne.no


Jeg skulle egentlig på Maggie Wonka-visningen også, men rakk det ikke ettersom det var et helt annet sted i byen, og jeg skulle videre på etterpåfest på Barbeint. Håper og tror det dukker opp bilder fra visningen et eller annet sted!


alle foto: Glamourbibliotekaren
(jeg må forresten beklage at bildene ble delvis uskarpe. Det er noe rart med kamerainnstillingene mine... )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina kläder! Tack för bilderna. Det ser ut att ha varit en härlig kväll!

Glamourbibliotekaren sa...

Ja absolutt, mange mange vakre klær!

Populære innlegg