tirsdag, mai 29, 2007

Coco og Igor


Altså, lite ante jeg om at to av mine største helter hadde et forhold: Coco Chanel og Igor Stravinsky. Helt bekreftet er det vel ikke, men det skal i allefall lages film om det. Og da blir det plutselig sant, eller hur.. Audrey Tautou skal spille Coco, og Mads Mikkelsen Igor. Jeg forstår ikke hvordan jeg har gått glipp av denne "nyheten". Hva blir det neste jeg har misset? Det hete forholdet mellom Audrey Hepburn og Johann Sebastian Bach? Eller Ingrid Bergmans heftige romanse med Barry Gibb? Jeg gleder meg til flere slike filmatiseringer!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nå lo jeg så jeg fikk utstillingsåpningsvin i halsen av å se for meg Ingrid Bergmans romanse med Barry Gibb. Hehehe.

Ane sa...

Herre min hatt. Mads Mikkelsen som Igor S? Jeg ELSKER Mads Mikkelsen. Det er nesten skummelt. Dette blir perfekt.

Populære innlegg