mandag, mai 21, 2007
Dagens kjole
Den er nok ikke noe for sommerbryllup... men akk, så lekker. Vera Wang slår til i blant.
1 kommentar:
Anonym sa...
Det tror jeg kommer ann på type sommerbryllup. ;) Den var skikkelig lekker!
10:36
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Populære innlegg
1 kommentar:
Det tror jeg kommer ann på type sommerbryllup. ;) Den var skikkelig lekker!
Legg inn en kommentar