tirsdag, oktober 23, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Franske topper


Hei Glamourbiblotekar!

Fant bloggen din gjennom et søk og er hektet. Og da tenkte jeg kanskje du kunne hjelpe meg med spørsmålet jeg googlet. Husker en gang å ha lest en artikkel i et blad om basisgarderobe og der anbefalte de noen franske topper (i bomull, muligens først laget til barn?) som et absolutt must. Husker ikke navnet og hvor de selges i Norge, kan du hjelpe meg? - Ane Kristine -


Hei!

Der må jeg innrømme at min kunnskap ikke strekker til! Franske topper er ikke et uttrykk i min dagligtale, og jeg har ikke klart å finne ut hva som menes med det heller. Derfor tror jeg vi ber leserne om hjelp denne gangen! Noen som vet?


mvh
Glamourbibliotekaren

13 kommentarer:

Anonym sa...

God morgen!

Regner med det er Petit Bateau:)

http://www.petit-bateau.com/

Ha en fin fin dag!

Anonym sa...

Jeg tror nok du tenker på det franske merket Petit Bateau:
http://www.petit-bateau.com/

Jeg vet de hadde det på Kemt i Hegdehaugsveien 23 i Oslo, men mulig de ikke tar dem inn lenger. Det finnes egne Petit Bateau-butikker i England, så de har sikkert også nettbutikk.
Lykke til!

Glamourbibliotekaren sa...

Å, er det DEM? Aha... jeg misforstod og tenkte i retning fasonger først og fremst, ikke klesmerker.. Bra å ha oppegående lesere! Takk, begge to! :)

Anonym sa...

Hei!
Så vidt jeg husker så har de Petit Bateau på Steen&Strøm også.

Kan anbefales!

Anonym sa...

Juristen kan underrette om et meget godt utvalg av Petit Bateau i Paris:D En god undskyldning for en visitt! Alle dager er glamorous, og snart ankommer jeg Amsterdam... Fabelaktig!

Anonym sa...

de har petit bateau i voksenstr, og veldig mye annet fint, på melkers i theresesgt (brageveien 4).

Anekk sa...

Tusen takk for at dere fant ut av det, jeg skal nemlig ut på en liten shoppingtur i morgen og trenger nye topper :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Samme her, jeg fikk også lyst på.. men jeg sprengte akkurat budsjettet mitt på konsert og veldedighet, så ikke shopping for meg :-D

Anonym sa...

Apropos glamourous og Amsterdam, er det lov å etterlyse tips? *prøvende smil og bedende øyne* Drar om et par dager... Hadde vært supert!

Glamourbibliotekaren sa...

anonym: ok! :)

Anonym sa...

De har også Petit Bateau topper på Høyer på Sjølyst. (Karenslyst Allè).

Jeg har de ikke selv, men har mange til sønnen min (bodyer vel og merke) og de er kjempegode!

Anonym sa...

Er jeg den eneste som synes Petit Bateau-topper er overvurderte..?

Anonym sa...

hei vet de selger petit bateau for voksne på Shabby og Babel

Populære innlegg