mandag, mai 19, 2008

Those were the days

En liten nostalgisk sak som plutselig kom på iPoden min i dag...



Det var lenge siden det! Noen som husker hvilken versjon som var poppis omkring 1980?


Update: Dette er Mary Hopkin fra 1968, om noen skulle lure på det.

Update II: Følgende har gjort den på norsk: Anne Margrethe Husby, Bente Aaseth, Kirsti Sparnoe/Oddvar Sanne/Arne Bendiksen, Ranveig Kvello, Lillian Askeland, Brødrene Thue. Dessuten Lena Hansson på svensk og Gitte Hænning på dansk.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tror hun het Sandy Shaw

Glamourbibliotekaren sa...

Det tror jeg var tidligere, omtrent samtidig som Mary Hopkin på denne videoen (ca 1968). Sandie Shaw sin er på fransk, såvidt jeg vet. Jeg lurer på om det er en norsk versjon jeg tenker på - men det kan jeg enkelt og greit finne ut :)

Anonym sa...

Den har jo egen side paa Wikipedia jo :)

Anonym sa...

fnis....
Leningrad Cowboys med Those Were The Days
http://www.youtube.com/watch?v=utiFFGBSWlo

ikke akkurat det du var ute etter men festlig er det lell....

Anonym sa...

det høres ut som et typisk anita skorgan-prosjekt!

Glamourbibliotekaren sa...

Alter Ego: I know, men langt fra fullstendig :)

Tutta: you bet!

Barbro: Ja, det gjør det. Jeg glemte å sjekke i dag, skal gjøre det i morgen!

Populære innlegg