mandag, juli 14, 2008

Sommer er...


...saft i grønne mormorglass.


11 kommentarer:

Anonym sa...

You have a wonderful blogg! I love it!

Love Little Peaché

Glamourbibliotekaren sa...

Man tackar! :)

Anonym sa...

Så fine glass! or meg minner de meg nok mest om bestekompisen min, han har slike. :)

Anonym sa...

Nå leste jeg først "marmorglass" og skjønte ingenting... Fine og sommerlige er de og gir meg lyst på limonade. Søtt brett under, hvor er det fra?

Glamourbibliotekaren sa...

Loppis! :) Engelsk design tror jeg.

Anonym sa...

Åh, nå ønsker jeg meg finvær igjen. Her er det bare regn nå:(
Men over til noe helt annet. Har du hørt om Chanel no 22? Har aldri sett den i Norge.

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, men på lik linje med f.eks. Chanel Gardenia er den ikke å få i Norge. Jeg har prøvd den, men i min nese var den nesten identisk med Estée Lauders "White Linen".

Anonym sa...

Ok. så de hadde en prøve av den på ebay.
Har begynt å samle på chanel prøver for å finne den duften jeg liker best. Og det er ikke lett!

Anonym sa...

ååå!!! akkurat slike glass hadde mormor! Minner meg om sommerferiefrokost på verandaen med melk i glassene og hjemmelaget jordbærsyltetøy på brødskiva... Mmm! :)

Anonym sa...

Tror faktisk mamma hadde sånne. Minner meg om utallige campingturer i grisgrente strøk...

Glamourbibliotekaren sa...

Glampl: Niks, ikke lett i det hele tatt! Særlig ettersom man ofte må i spesialbutikker i utlandet for å kjøpe hele flasker av de litt mer eksklusive variantene... eller på nett hvis man vil betale toll og sånt da :)

Anonym: Vi fikk solbærsaft hos mormor! :)

Malou: Haha, med brunoransje blomstrete campingstoler og postens sommerkassett på bilstereoen? :-D

Populære innlegg