torsdag, august 14, 2008

Intet nytt herfra


Tilbake i byen (jeg har vært på landet i halvannen uke), men har ikke tilpasset meg tempoet riktig ennå. Konsertbilletter bør forhåndsbestilles, men det betyr jo at jeg må hente dem også. Og da må jeg jo finne en Narvesen eller noe. Altfor komplisert. Sette seg inn i moteukeprogrammet? Altfor komplisert. Sjekke innbydelsene jeg fikk istedet, hvilke designere, og når er de egentlig? Ok. Halvparten av visningene er allerede over, uten at jeg rakk å takke ja eller se hva jeg gikk glipp av. Iselin Engan-visningen kræsjer med jazzkonserten jeg skal på i morgen kveld. Moods er jeg ikke spesielt interessert i... (Sorry.) Men kanskje en i kveld... Vi får se om jeg kommer opp av sofaen. (Hvis ikke, har jeg andre sesong Six Feet Under liggende klar.)

Kanskje jeg burde finne fram programmet til kammermusikkfestivalen allerede NÅ, så jeg ikke går glipp av noe der i allefall. 

Akkurat nå føler jeg at denne bloggen handler bare om hvor lat jeg er. 


Edit: Altså, jeg syter ikke!! Jeg elsker jo å ha ferie, og å ikke planlegge for mye. 

7 kommentarer:

- B sa...

Du har da ferie, så slapp helt av!
Kos deg videre...

Anonym sa...

Men du har jo ferie - og da skal det være rom for late dager - kos deg :-)
L1

Anonym sa...

som de sier, du har ferie, og så er det jo fint å se at du ikke er perfekt, du heller :)

nyt ferien, og gi bort moods-invitasjonen til noen som vil se :)

Glamourbibliotekaren sa...

Alle tre: Jeg klager jo ikke! :-D Jeg elsker jo å ha ferie! Kanskje jeg bare formulerer meg litt feil ;)

Anonym sa...

Det er flere av oss som er i feriemodus om dagen...:)

Jeg følger opp en annen kommentar, og sier: Gi bort invitasjonen til Iselin Engan-visningen til noen som både har mulighet til å gå og har LYST til å se den! Jeg skulle gjerne ha vært på den, for å si det slik...hihi...;)

Glamourbibliotekaren sa...

Mm, det er nok ikke så enkelt - da må noen gi seg ut for å være meg (ingen fysisk innbydelse, men navn på gjesteliste), og det er ikke helt bra. Skulle gjerne vært der, synd at det kræsjer.

Anonym sa...

Ha ferie og kos deg!!

Populære innlegg