mandag, september 08, 2008

La Dolce Vita.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Vakkert!
Capri...?

Marte sa...

herlig!

Glamourbibliotekaren sa...

Lauren B: You bet! :)

Marte: Indeed!

Anonym sa...

Får vi en reisereportasje, tro???? Hadde vært veldig fint!!! Ser fantastisk flott ut der!!!! Herværende sted, Mallorca, er ikke dumt det heller, men det er noe eget over Capri, da..... Please?

Anonym sa...

Ser fantatisk ut! Må ha vært en knall-uke. :)

Anonym sa...

Deilig! Vi tilbrakte for nokre år sidan to veker med små barn i Marathea, ein vakker liten by sør for Napoli. Vi slo ut håret, og budde på hotell, og det var heilt fantastisk. Ravello, Pompeii og masse andre fine plassar eg i farta ikkje huskar.

Då eg kom heim vart eg nesten litt snurt over at ingen kommenterte kor nydelege barna mine var... Med små barn blir ein bortskjemt av italienarane sine intense gledesutbrot over søte, blonde barn.

Anonym sa...

Wow! så herlig :-)
Du har vært savnet, og nå ønsker i alle fall jeg meg reportasje ;-)

Anonym sa...

Oi, så fint det så ut der!
Håper dere hadde en fin ferie og fint vær. (Men det er vel det de fleste dagene av året der).
Og så har du vært veldig savnet, men jeg skjønner godt at dere trenger litt tid for dere selv også.

Anonym sa...

Høres helt vidunderlig ut! Inspirasjon til neste sommerferie for meg! Og jeg istemmer med alle som ønsker seg feriereportasje. ;-)

Anonym sa...

Godt å se at du er tilbake, begynte nesten å bli urolig for at noe var skjedd... Drömmer om å reise til Capri om ikke så alt for lenge, så kom gjerne med tips!

Anonym sa...

Endelig et livstegn fra deg! Begynte så smått å lure på om du hadde fått storfisk på kroken, og var blitt dratt på sjøen:)

Bat

Ragnhild sa...

Ah, det såg herleg ut! Det er ikkje så dumt å ta ferie om hausten:-)

Snåta sa...

Heldiggris!

Anonym sa...

Så nydelig og "klassisk"! Få høre mer!! :)
Ja, du har vært savnet, det var nok også noen av oss som hadde abstinens på fredag uten å kunne lese rapporter om andres glamorøse fredager..

Anonym sa...

Jeg ble nesten redd for at noe hadde skjedd med deg, og at "Gone fishin'" var en hemmelig kode som jeg ikke skjønte... Glamourøs fredag var dypt savnet, men du er tilgitt når jeg ser det vakre bildet av idyllisk landskap.
Håper du koser deg masse på en velfortjent ferie!

Hverdagsheltinnen sa...

Godt å ha deg tilbake! Håper på bilder og reportasje fra vakre Capri!

Men først må du nyte ferien din :)

Glamourbibliotekaren sa...

Caramba: Det drypper nok noen bilder i ny og ne, vær du trygg :)

Kaisa: The best!

Innkjøper: Det kan jeg tenke meg!

Hagenpåhytta: Det kommer flere bilder :)

Glampl: Veldig deilig å være langt unna datamaskiner :)

Skriversken: Vidunderlig er bare fornavnet.

Barefoot Girl: Ingen grunn til bekymring! :)

Bat: Haha, nå har jeg tegnefilmscener typ Tom&Jerry i hodet :-D

Ragnhild: Slett ikke dumt. August og september er bra feriemåneder.

Snåta: Japp! :)

Sol: VELDIG klassisk. Capri er jo virkelig old-school glamour når man er der en stund - dagsturismen blir liksom ikke det samme. Men alle ferierte jo der - Jackie O, Maria Callas, Greta Garbo, Clark Gable..

Fair: Koste meg glugg!

Hverdagsheltinnen: Ferien er nok over for denne gang dessverre.. men jeg nøt den absolutt!

Anonym sa...

Phew! Jeg trodde du hadde ditchet oss jeg nå. Godt å se deg på RSS-en igjen :)

Populære innlegg