tirsdag, februar 24, 2009

Bare se men ikke spise


Oooh. Fru Frøken M.Stewart kan sine saker. Jeg innrømmer gladelig at jeg er kresen når det gjelder kaker - ikke er jeg glad i krem, ikke er jeg glad i mørk sjokolade, ikke er jeg glad i amerikansk smørkrem, og muffinsene fra Magnolia Bakery i Bleecker str. er noe av det kvalmeste jeg har spist i hele mitt liv... Men man kan allikevel nyte synet av lekkerbiskener som denne på bildet over her (som jeg fant på Stewarts hjemmesider). Jeg har overhodet ikke lyst til å spise den. Jeg ville ha pyntet med den istedet! Satt den på bordet og sukket henført.

13 kommentarer:

Camilla Simone sa...

Da er du veldig heldig. Her står deigen på heving og jeg gleder meg til, noe forsinket, fastelavenboller.

Anonym sa...

Det er vel Frøken Stewart. Hun er ikke gift :)

Fra kontorfronten sa...

Fra kontorfornten ville både spist og sukket henført.

Anonym sa...

Hihihi, den ligner mest på en hatt synes jeg. Jeg ser den av en eller annen grunn for meg på hodet til en pen dame i drakt og pumps i en 60-talls Hollywoodkomedie ;-)))

Blondie sa...

Det er vel ingen annen som kan prestere en sånn kake, så jeg forutsetter at den Stewart vi her snakker om er Martha? Altså Mrs. Martha Stewart. Èn gang gift, alltid fru. Sånn er det bare. Så Mrs. Stewart skal det være. Easy. Piece o' cake ;)

glamourlegen sa...

Ååh, den kunne jeg glatt spist. Alene. Rosa kaker er bra for helsen, det står i alle fagbøkene mine (helt sant!).

Olstad sa...

Må si meg enig med koristen ligner en hatt.

Men lekker da.

Anonym sa...

Ooh, it´s a beauty! Når den holder den størrelsen og fargen kommer smaken nesten i andre rekke, synes jeg : )

Og for en perfekt kake å feire prinsessebryllup med!

Anonym sa...

Åh, jeg kjenner at nesten blir litt fornærmet når du sier sånt om Magnolia Bakery. Det er jo på grensen til blasfemi! For meg er Magnolia et obligatorisk stoppested hver gang jeg er i New York (gid det var oftere!). Det er rett og slett blitt en greie :)

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym: Hver sin smak :) Det stedet ble jo plutselig kjempeturistmagnet etter en viss tv-serie (køene ble om mulig enda lengre enn før serien), og det er jo et yndig lite bakeri i et fint område som jeg liker godt - men selve cupcakene er virkelig ikke noe for meg :)

fru Storlien sa...

Lekker kake! Det er ingen tvil om at mrs Stewart kan sine saker, og er en rev på markedsføring. Vi var på Magnolia bakeryfor neon uker siden, passe sted for bursdagskake..Det holdt lenge med en muffin!

Anonym sa...

Det kan være smart å skrive "ms.", så unngår man forvirring og/eller fornærmelser.

Anonym sa...

Skikkelig maskulin kake! ;-)

Populære innlegg