tirsdag, august 04, 2009

Finn stilen: August


Normalt sett skulle man laget en hageselskap-collage på denne tiden av året... men i dette regnværet satser vi heller på en komfortabel innestil. Jeans fra 7 for all mankind, hvit myk langermet t-skjorte fra Wood Wood, grønne converse, og for å gjøre det hele litt sommerlig og feminint: blomstrete skjerf fra Forever21, hårbånd med blomst fra Dorothy Perkins, rose-tekopp fra Royal Doulton, rosa lipgloss fra Bobbi Brown, magnoliaparfyme fra Kenzo - og det beste å gjøre på en regnværsdag er å sitte inne og spille Beatlesplater. Revolver i dette tilfellet. 

12 kommentarer:

Christine sa...

Bortsett fra Beatles, går jeg for alt her! Kjempeflott!

Glamourfilologen sa...

Stilig!

Glamourgrammatikeren sa...

Veldig fint! Likte spesielt skjerfet.

Kirsti sa...

Jupp. Dette var fint. Tusen takk for inspirasjon!

Noen som vet om dette er noe å bruke tid på? I regnværet? http://www.bbc.co.uk/drama/shakespeare/muchadoaboutnothing/

(jeg skal ikke prale med at sola skinner over gyldne åkre og noen få skyer speiler seg i stålgrå fjord her, altså. Nei det skal jeg ikke)

Dette sendes på NRK1 i dag klokka 15.50. Jeg moret meg over filmatiseringa fra 1993, men skjønner jo at dette blir noe annet... Så ka dokk trur? Hennen filmen eller Beatles?

Mari sa...

Å, det skjerfet vil jeg ha...

Glamourbibliotekaren sa...

Christine: Hva, ikke Beatles?!?! :) Og takk!

Glamourfilolog og grammatiker: Thanks! Ja, fint skjerf!

Kirsti: Har ingen anelse! Har ikke sett den, bare filmen fra tidlig 90tall.

Mari: Jeg også..

wine-fueled narcissism sa...

Sukk. Deilig med en sommerlig innslag i regnværet. Håper virkelig at været i hovedstaden snur snart...

Christine sa...

Jeg fikk overdose av Beatles i barndommen. Både på platespiller og fra min fars gitar. Bare ytterst sjelden, og ytterst få Beatles-låter jeg klarer å glede meg over i dag...

Alt godt sa...

Vi er i Paris, så vi treng ikkje skjerf, men du har lagd ein lekker montasje!

Nina sa...

Oi, hvor kan jeg finne sånne flate grønne Converse da?? Har sett den høye modelleden i diverse nettbutikker, men ikke flate.

Glamourbibliotekaren sa...

Wine-fueled: Det ser kanskje bedre ut i dag?

Christine: Aha. :)

Alt godt: Enjoy Paris!

Nina: Ingen anelse! :)

Anonym sa...

@ Nina http://www.smartguy.no/fashion/VisVare.asp?ID=25533&mid=41 foreksempel.

Populære innlegg