lørdag, april 03, 2010

God påske!




(I koppen: Osterbusch-te fra Berlin)


9 kommentarer:

diktan sa...

så utrolig koselig!

Katrine sa...

Er det sånne dryppe-stearin-i-vann-greier på det nederste bildet, mellom badass-kyllingene?
Jeg lagde mange sånne relativt abstrakte julepynter som barn, men har ikke tenkt på eggevarianten til påske. Fantastisk!

Jenny B sa...

Här skiner solen, jag har hunnit träna och sitter nu och äter påskgodis. :) Ikväll skall jag gå till kyrkan, som kommer att vara helt släckt, tills vi alla tänder våra ljus och kyrkklockarna sedan börjar ringa. Så vackert!

Glad Påsk till alla!

Glamourbibliotekaren sa...

Diktan: Ja! :)

Katrine: Det stemmer! Jeg hadde plutselig så mange lysstumper i gult og hvitt, og fikk ånden over meg. Tror det er 25 år siden sist jeg lagde sånne! Egentlig skal de vel henge i vinduet kanskje. Mine får ligge mellom badass-gjengen.

Jenny B: Høres koselig ut! :)

Ingvild S L sa...

Gledelig påske!
Jeg får i pose og sekk i år, litt påske på landet hos svigers i fjæra og mange kattepuser.
Så hjem til Bergen, bokhyllen og kaffe i trappen på Kaffekompaniet:D

Glamourbibliotekaren sa...

Ting som gjør en glad: Samme her! Hjemme hos foreldrene mine forrige helg, hos svigers de to-tre første dagene av ferien, hjemme nå. Fint!

Ine sa...

Nytt design! Så fint! Kjempefint faktisk! God påske kjære Glamourbibliotekar :)

Glamourlektoren sa...

Så fint du har pyntet! Morsomt å bruke gamle ting på nye måter. Jeg liker veldig godt de grønne glassene som gjør tjeneste som vårlige potteskjulere!

Glamourbibliotekaren sa...

Ine: Takk! Fant ut at jeg måtte ha noe litt mer grønt og vårlig nå :) God påske til deg også!

Glamourlektoren: Ja - jeg lette gjennom skuffer og skap her om dagen for å finne noe som kunne passe, forsøkte et par tekopper som ble for vide - også fant jeg disse. Helt perfekt størrelse for de små blomstene! :)

Populære innlegg