lørdag, juli 24, 2010

Hjemmet anno tidlig 80-tall

I går fant jeg gamle ukeblader fra min tidlige barndom. På den tiden var slike blader for hele familien, og jeg pløyde gjennom så fort jeg fikk fatt i et.


Michelle Pfeiffer! Jeg gikk fem på, og trodde Lux skulle gjøre meg blendende vakker.



Videoens barndom. Video ble fremstilt som djevelens verk, særlig i "dette hendte meg"-spalten.


Jeg elsket Alberto-produktene! Men med mitt korte hår var balsam nytteløst.


No comment.



Timotei duftet altfor sterkt.


Fotonovellene var dramatiske og spennende.




Også var det alltid noen som skulle ha adresser til stjernene for å skrive etter autografer.



4 kommentarer:

Moniccen sa...

Ha ha:-) Den adressen skulle jeg gjerne ha hatt. Nesten litt søtt.
Ha en fin helg!

Kirsti sa...

Hei og hå for et gjensyn:-) "Timotei- så mild at du MÅ vaske håret hver dag" ;-)

God helg!

Mariann sa...

også var det eit meeeeget sterkt rykte i mine kretsar om at Timotei ga oss flass! Biletnovellene hugsar eg svært godt ja, eg var veldig fascinert av ein foreldrelaus gut i ei som heitte Bob. Ga forresten namnet til ei dokke eg hadde - ein gut ja!

Glamourlektoren sa...

He, he, morsomt gjensyn med svunnen tid! Blondiner fikk grønnskjær i håret av Timotei sjampo, gikk det hårdnakkede rykter om. Jeg sluttet umiddelbart, men kan fremdeles kjenne den sterke lukten av denne "milde" sjampoen rive i nesa. Og husker kinoreklamen med den hvitkledde unge damen med langt blondt hår som vasket håret med Timotei i en trestamp ute i enga :)

Populære innlegg