fredag, september 24, 2010

Viktig beskjed til alle som har vokst opp med NRK Fjernsyn:


Kringkastingsorkesteret markerer NRK Fjernsynets 50årsjubileum med å ha konsertprogrammet fullt av kjenningsmelodier i kveld! Konserten er forlengst utsolgt, men den kan ses direkte på nettet, og det anbefaler jeg virkelig. Her får man høre kjenningene til Ukeslutt, Radiosporten, Dagsrevyen, Reiseradioen, Nitimen, mye forskjellig fra Barne-tv (Pompel & Pilt...), Fjernsynskjøkkenet, en hel rekke Detektimen (spesielt flott er musikken til 70talls-seriene, med disco-beat og wah-wah-gitar), og min favoritt: Dynastiet, Falcon Crest og Dallas!

Tune in kl. 18!


5 kommentarer:

Synne sa...

Først KORK-kavalkade, så Kulturnatt. For en fredagskveld dette blir! God helg!

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, dette blir alle tiders! Jeg hørte konserten i lunsjen, så jeg vet hva vi går til!

Unknown sa...

isj riktig så lei meg for at jeg gikk glipp av dette. Jeg får søke om det er lagt ut i etterkant.

Anonym sa...

Vet du om konserten blir sendt på tv i løpet av høsten? Jeg så den live på nett-tv, men skulle gjerne sett den igjen.

Ingvild

Glamourbibliotekaren sa...

Line: Ja, jeg håper det blir det - men har mine tvil.

Ingvild: Det blir den nok ikke. Dette var ikke produsert for tv. Slike nett-tv-produksjoner er sjelden bra nok for the big screen dessverre. Den BURDE gått på tv i utgangspunktet! :)

Populære innlegg