onsdag, desember 01, 2010

Last Christmas

Min alltid like anarkistiske-men-tankelesende iPod bestemte seg for at dette er dagen - dagen for å spille Whams "Last Christmas" for første gang i år! Jeg er naturligvis enig.



Wham altså. Jeg husker jeg satt på gulvet og hørte på "Make it big" da jeg var ni, og snudde innercoveret gang på gang for å se hvem som var søtest av George eller Andrew. "Last christmas" kom samme år, "The final" to år etter, med den vemodige nyheten om at nå var det over.

George Michaels konsert i Oslo Spektrum i 2006 er til dags dato en av de aller beste popkonsertene jeg har vært på.


3 kommentarer:

sol sa...

Fikk bare spontanlyst til å takke deg for alt gull du bestrør min vei med gjennom dagene! Her sliter man seg gjennom kulde og eksamener og alskens prøvelser, og noen ganger er det sannelig vanskelig å se gullet som ligger i enhver hverdag. Men så er man innom datamaskineriet, husker deg, og vips! - så har det skjedd en omvridning på den mentale skruen som gjør at man SER igjen. Ser...alt det som er godt og bra og verdifullt. Estetikk, glede, gode verdier... Tusen takk, du flotte Menneske! Ønsker deg av hjertet ei gyllen førjulstid!

Glamourbibliotekaren sa...

oioi, det var ikke småtterier! :) Så hyggelig! Gyllen førjulstid til deg også! :)

Synne sa...

Nei, pokker, nå fikk jeg den på hjernen. Men ellers er jeg enig med sol, altså. God helg når den tid kommer!

Populære innlegg