lørdag, januar 01, 2011

Finn stilen: Januar

Vi starter året med roser på kinn og frisk duft av granbar og sypress (sistnevnte i duftlysform fra Diptyque) samt Hermès sin varmende Voyage-parfyme. Bobbi Brown Lip Balm kan absolutt gjøre nytten sin i disse dager, det samme med ullgenseren fra Marc Jacobs og ullsokkene fra Toast. Tekoppen er fra Jasper Conrans Chinoiserie-serie (vi fikk dem i bryllupsgave), og jeansene er J Brand fra Net-a-porter. Boka er Thomas Manns Buddenbrooks i en fin gammel grønn utgave.

5 kommentarer:

glamouringeniøren sa...

Flott inspirasjon. Jeg har altså startet det nye året med en heftig influensa (håper det ikke er et varsel... :) ), så kanskje en dusj og oppfriskning av antrekk ala dette med tilhørende tilbehør kan gjøre dagen bedre.

Anonym sa...

Kjempefint! Nå ble jeg inspirert til å finne frem noe lignende jeg har i klesskapet, og ikke minst til å finne frem "Buddenbrooks" som står ulest i bokhylla.... Hvordan går det med "Trolldomsfjellet" hos deg? Godt nytt år, og takk for en fantastisk blogg!

Glamourbibliotekaren sa...

Glamouringeniøren: God bedring!

Anonym: Godt nytt år til deg også! Trolldomsfjellet ligger her, og er en feriebok ettersom den er for tung til å ha i veska hver dag - men nå har jeg jammen glemt å lese i den i jula! Takk for påminnelsen.

Anonym sa...

Dette falt i smak - og for en fin utgave av "Buddenbrooks" (som jeg leste om igjen i romjula). "Trolldomsfjellet" er mer langtidsprosjekt for min del. Har lest den av og på i et halvt år nå, og begynner å nærme meg slutten. Perfekt lektyre når man føler seg litt (innbilt/diffust) syk/lettere febril, og ustyrtelig morsom til tider! Gled dere til kapitlet som heter "Valborgsnatt", der Hans Castorp beiler "med intensitet, på en tysk måte" ...

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym: Tror jammen jeg skal se Buddenbrooks som tv-serie - går på svensk tv nå for tiden.

Populære innlegg