søndag, februar 06, 2011

Stevie Wonder i kveld, ikke glem det!


Dere husker vel Living to Music?
(den bloggposten havnet forresten på forsiden av VG under overskriften: "Ny trend - lytte til musikk!". Hmm.. Ny? Trend?? Really?)

I kveld er det altså tid for å lytte til Innervisions. Planen min var å samle flere mennesker, men hei hvor tiden flyr - jeg har ikke rukket å invitere noen eller planlegge det i det hele tatt. Men da blir det min yndlings-StevieWonder-medlytter-og-ektemann og meg. Det duger i massevis! Vi er begge så glade i Stevie at hans musikk var førsteprio i bryllupet vårt. Én av de seks livebandene/comboene vi hadde (alle bestående av bryllupsgjester - veldig lurt å ha musikervenner når man skal gifte seg, noe å merke seg!), var et Stevie Wonder-band som spilte favorittlåtene våre.


Flere som er med? Innervisions, kl. 21. (22 hvis man vil følge London-tid, men det tror jeg ikke vi skal gjøre i allefall)


1 kommentar:

Synne sa...

Ny trend, du liksom. Det er visst ikke musikkelskere som oppdaterer VG-nett! Kos dere med Stevie!

Populære innlegg