onsdag, mars 30, 2011

Vårtegn:

Små fine stiklinger i kveldssol.


5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Vårtegn i Salten: MASSE snø. Veldig masse. En drøy halvmeter i løpet av noen få dager. På tampen av fem måneder vinter allerede.

Det er godt å ha deg til å meg/oss at det går mot vår likevel :)

Marta sa...

Sola skin så vidt inn gjennom vindauget i klasserommet. Våren er på veg!

Glamoursjefen sa...

Nydelig! Har fortsatt tro på våren selv om vi våknet opp til en snedryss i går morges.

Gleder meg til å reise til landstedet mitt på fredag og inspisere Pellisene som har stått til overvintring i kjelleren. Tror det er på tide å forsøke å vekke dem litt til live....?

Lektor Tørrdal sa...

Foreldrene mine har kalket balkongkassen min og plantet påskeliljer for meg ... en perfekt overraskelse
Og jordbærplantene mine spirer - i år får jeg kanskje jordbær før i september

sol sa...

Nedsnødd her. Men sola skinner, i vinduskarmen gror peppermynten så det riktig smeller, det drypper - nei, renner! - fra takene, elleve stær (med lyd) snurrer karusell på meisebollene der ute, og ut av høyttalerne sjunger Olle A. sin "Fågelsång" - joda, det våres!:-)

Populære innlegg