onsdag, april 13, 2011

Kanontilbud!


Og la meg bare si det med én gang - jeg har ingenting med Platekompaniet å gjøre, jeg er ikke sponset eller noe som helst - jeg er kun interessert i å spre god klassisk musikk; nærmere sagt å la dere lesere få muligheten til å hamstre de fine innspillingene til Leif Ove Andsnes nå når de er på tilbud. 60 kroner pr plate er ikke mye. Den siste Rakhmaninovinnspillingen hans (konsert nr 3&4), Rakhmaninovkonsert nr 1 og 2, klaverkonsertene til Grieg og Schumann, Schubert-sonatene, Brahms-konserten, Haydn-sonatene.. jo, her bør man virkelig slå til.

2 kommentarer:

Eli sa...

To Rahkmaninov-klaverkonserter på en og samme plate til 60 kroner med Leif Ove Andsnes,- det er en gave så stor! Jeg har den ene fra før, og spiller den om att og om att!!

sol sa...

Har den Rachmaninov´en der, den er helt fantastisk! Andsnes tolker den store russiske komponist (og pianist) så aldeles fabelaktig! Jeg iler til og kjøper de andre - 60 spenn da, gitt - takk for tipset!

Populære innlegg