lørdag, april 16, 2011

Påskas første offer

Jeg holdt nesten på å glemme å kjøpe sjokoladekanin i New York. Jeg husket det den siste dagen, og kapitulerte da jeg fant denne digre saken inne på Duane Reade for en billig penge. Ikke en gourmet-harepus i år, slo jeg fast. Men: En halvtime senere fant jeg en Godiva-butikk, så da ble det enda en. Den tar jeg senere i påska.


Der forsvant ørene. Den nye kyllingen følger spent med.



Ooops, der ble han halshugget.




Og der forsvant rompa. Kun et par labber + et egg igjen.




Her er fjorårets slakt


og 2008
(dog et egg)

og 2007

og 2006.


Og som sagt; litt senere i påska dukker en brun hare fra Godiva opp.


3 kommentarer:

Ine sa...

Haha, jeg foretrekker din form for påskeoffer!

Glamourbibliotekaren sa...

jeg også!

Anonym sa...

He, he :-) Så gjennom de tidligere påskeofrene dine, og i 2007 så var det noen søte, men litt forkrøpla, kyllinger som var tilskuere :-)

Populære innlegg