tirsdag, august 02, 2011

Finn stilen: August


Hva passer bedre enn piknik akkurat nå?! På stranda, i parken - eller for oss late - i hagen. Prikkete retrobikini, gul kjole og prikkete stråhatt fra Modcloth, røde ballerinas fra Chloé, retro solbriller fra Ray Ban, neroli-parfyme fra Annick Goutal, Supergoop solkrem faktor 30 - dette er min absolutte favoritt, og har beskyttet huden min i hele sommer (fri for parabener og andre skumle ting er den også), økologisk limonade, retro apache-aktig Sting Ray sykkel, og et vintage Vogue som lektyre. Og en velfylt piknikkurv og et rutete teppe, så er man klar.

Fortsatt god sommer!

15 kommentarer:

Bringebær sa...

Stilig! Nå fikk jeg en viktig påminnelse om at august fortsatt er sommer på ordentlig, hvis man noen gang skulle tvile! Det spiller ingen rolle om hverdagen kommer tilbake, man kan likevel dra på piknik i hagen.

Glamourbibliotekaren sa...

Klart det er sommer fremdeles!! :) Den siste uka har vært noe av det somreste-hjemme-hos-meg-selv jeg har opplevd på mange år! Og jeg nyter i fulle drag! Hilsen Glamourbibliotekaren i hagen.

E.L.R.I sa...

Jeg stemmer i for piknik hver dag! Dagens første piknik blir nå snart, rundstykkene står i ovnen, tomatene er skjært i skiver, eggerøren skal snart lages og arame-tang ligger i bløtt.
Jeg ønsker alle en god dag, piknikk eller ei. Og dersom det regner - hva er mer romantisk enn piknik under paraply? Med for eksempel varm kakao og kanelboller?

ANNEPÅLANDET sa...

Godt at du kjører på med sommer fortsatt - det liker jeg! Jeg blir helt deprimert når folk begynner å snakke om rognebær og høstklær allerede nå (selv om det er fint da).
Ha en fin sommerdag!

koristen sa...

Så fint! Klart det er sommer enda. Jeg ønsker meg hatten og dessuten limonaden, her er varmt på kontoret!

Tusen takk for gode Göteborg-tips forresten! Vi brukte flere av dem. Lemon Curd og to hvite teer fikk være med meg hjem fra tebutikken i Haga :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Elri: Det høres veldig fint ut med regn også!

Annepålandet: Klart jeg kjører på med sommer fremdeles - jeg har jo sommerferie! Har ikke vært på kontoret siden sankthans.. og har nok glemt passordet mitt på jobb-pcn! Da er det jo i høyeste grad sommer! :)

Koristen: Så bra! Det er en fin by.

Synne sa...

Åh, dette er sååå hva jeg ønsker at august skal være!

Linn sa...

Glambibioterkaren og Koristen, vil dere dele Göteborgtips? Planlegger en liten tur dit senere i høst :)

Anonym sa...

Skal huske på denne posten når helga (og forhåpentligvis godværet) kommer. Bikinien passer ikke helt inn i hverdagens kontorlandskap...

Stine Arkeologine sa...

Javisst er det sommer i august! I år delte jeg opp sommerferien, og i morgen begynner del II som blir to late uker hjemme i barndomshagen. Planen er nettopp at været skal være augustvarmt og fint, teppet på gresset skal være tørt og limonaden kald. Så får vi se om det slår til.. Her var det iallefall massevis av inspirasjon! Kjempefin collage. :-)

Anaruh sa...

Oj, hvordan har du klart å spare opp så mye ferie? Var du ikke en uke i NY tidligere i år også? Heldige deg, Glamourbibliotekaren!

Glamourbibliotekaren sa...

Synne: Mm, jeg også!

Linn: Jeg skrev noen helt enkle tips i kommentarfeltet her, og i tillegg nevnte jeg tebutikken i Haga :)

Anneblabbers: Satser på finvær til helga :)

Stine Arkeologine: Takk, og god ferie videre!

Anaruh: Jeg skal ikke lage noe regnskap over ferien min her, men noe av det er avspasering.

selskapsdamen sa...

Kjempelekkert, viktig å bruke sommerkjolene mens bena fortsatt er brune!

Mariann sa...

denne raude og kvite retrobikinien var utruleg fin. veit du kor ein kan kjøpe han?

Glamourbibliotekaren sa...

Modcloths nettbutikk, vil jeg tro.

Populære innlegg