fredag, februar 03, 2012

Glamorøs fredag



God morgen!


I dag er det jammen kaldt! Lave temperaturer går dårlig sammen med allerede irriterte bihuler, så jeg har planen klar for helga: Holde meg innendørs. Ikke en gang dra ut for å hente posten. Ligge på sofaen, holde meg varm, fyre i ovnen, lese aviser og bøker. Se filmer. Se at sola skinner og at det går mot lysere dager. 


Dagens duft er Mandragore fra Annick Goutal, dagens te er ferskente, og et egetstrikket rødt ullskjerf varmer hals og nakke. 


Ha en fin dag alle sammen! Velkommen med deres fredagsrapporter, det er så moro at vi er så mange som sjekker inn her!



50 kommentarer:

Alt godt sa...

God morgon!

Her har freden senka seg, barna er på veg til skulen og han som sa han skulle tidleg opp for å trene ligg framleis i senga. Fine mannen.

Eg er litt pjusk, har eit betent auge som plagar meg. Det gjer at glamouren let vente på seg. Det mest glamorøse er ull under, nattskjorte over. te i koppen og sol ute og i sinnet. Eg har det utruleg fint for tida, med bryllupsførebuingar, verdas finaste ungdommar i huset og til og med verdas beste mann. Så eg har ingenting å klage over.

Det vert ei roleg helg, mannen har vakt, så det blir ikkje quiz i kveld slik vi brukar. I morgon stikk vi kanskje ein tur over plenen til naboane, eller vi har taco- og filmkveld her heime viss naboane ikkje er heime. Eg vinkar i retning nord, og ynskjer alle, bibliotekaren især, ei fin helg!

Fagbibliotekaren sa...

God morgen!

Har funnet frem ull i alle varianter i dag, men er fortsatt kald. En skikkelig frostpinn!
Etter å ha sett filmen om Marilyn i går har jeg gått for røde lepper og ekstra eyeliner i dag. Parfyme og neglelakk ble det aldri tid til, men pytt pytt.
I helgen følger jeg glamourbibliotekarens planer, bortsett fra feiring av en nydelig 1-åring i morgen. Inn i mellom lesing og sofaliv har jeg planer om å bake. Fylle fryseren med god gjærbakst. Vi snakker kanelknuter, skolebrød og kanskje noen blåbærboller. Mmmm! Det blir nok mange smaksprøver før bollene går i fryseren.

Nyt helga, og kle godt på dere i kulda!

Frøken Desibel sa...

Jeg lurer på om det er mulig for hodet å eksplodere av kulde? Jeg var i hvert fall ganske nære på morran i dag føltes det som.

Jeg fikk meg en liten styrkeøkt før jobb i dag, og har dusjet meg med litt Love in White. Litt trøtt, men eller er alt vel.

Nå er det bare en uke til NM, så helga går med til spilling. I tillegg får jeg ei venninne med snekkermann på besøk innimellom, så da får jeg litt hjelp til ting i heimen. Det trengs, og settes stor pris på!

Ha en flott helg alle sammen:-D

Ida sa...

God morgen!

Skikkelig kaldt her også, "glamouren" i dag består av skikkelig ullundertøy og boblejakke. Får kjøre på med litt ekstra leppestift når jeg kommer innendørs. Heldigvis er det strålende sol her også - det hjelper! God helg alle sammen!

Anonym sa...

Her venter en frisk hyttetur med muligheter for langrenn, og garantert vin og peis.

Ellers ull, ull og Helly Hansen!

Emma sa...

Tidlig helgestart når man går av vakt kl 09, herlig! Har til og med fått sovet noen timer så da blir det kaffe og avis på favorittsted og innkjøp av tulipaner før jeg drar hjem og gjør huset klart til hyggelig besøk. God helg!

Maje sa...

-20 grader på Gjøvik, så i dag kom skinnkåpen som jeg arvet etter min bestemor frem. Ikke veldig politisk korrekt, jeg vet, men den er altså fra 60- tallet og jeg har arvet den..

Duften er en litt tung Chanel no 5 og i koppen er det glovarm Darjeeling fra Harrods.

Det blir nok en rolig innendørshelg med fyring, baking og avslapning. For kaldt til skitur = god samvittighet for å ligge på sofaen.

God bedring, Glamourbibliotekaren og Alt godt!

Sjokoladepiken sa...

God morgen!

Med så mange lag med ull som er nødvendig i dag, så sliter jeg litt med glamour-følelsen. Men i kveld skal jeg ut med en venninne, som er en veldig sjelden affære, så da får jeg vel prøve å bytte ut ullstilongsen med noe mer fancy. Men jeg skal ikke ofre helsa for skjønnheten så litt ull må det jo bli likevel!

Helgen går med til venninner og visning. Og på mandag starter jeg i ny jobb! Er så spent, og gruer meg aldri så lite. Dagen i dag er den siste dagen som arbeidsledig. Digg!

God helg til alle sammen, og god bedring til glamourbibliotekaren og alle andre sjuklinger der ute.

Tuva sa...

God glamorøs fredag!

Her gikk komfort foran glamour i dag - stor parkas og stort skjerf. Også startet jeg arbeidsdagen med en kopp kakao. Fint!

I dag planlegger jeg å gå tidlig, få med meg en spinningtime og kjøpe nye tulipaner på veien hjem. Så kommer en venninne på middag. Jeg tror det blir blåmuggost-pizza.

God helg til alle!

HildeSofie sa...

Og DER kom vinteren!
Riktig god morgen fra et gjennomfrossent Toten. Kom nettopp inn med mer ved, her må det fyres. Frokosten er fortært, og jeg har mer enn nok arbeid å gjøre på hjemmekontoret, så dagen går nok unna i en fei.

Ikveld er det vinsmaking, og jeg håper nesa mi blir litt bedre iløpet av dagen, så jeg faktisk smaker noe :)
Andre planer for helgen er å holde varmen, et besøk hos noen venner som endelig har flyttet inn i huset borti svingen, og kanskje jeg også skal følge bakeeksempelet til Fagbibliotekaren?

En riktig fin helg ønskes alle!

Fine Friminutt sa...

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra legebesøk med minstemann. Virusinfeksjon - bare å holde sofaen videre. Det har han gjort hele uka nå. Og iom at jeg har vært mye hjemme med han har denne uka ikke vært særlig glamorøs.. Men på vei hjem fra legen nå så stoppet vi innom flunkende nytt Kaffebrenneri og der kjøpte vi med oss cappuchino, sjokolade med krem, croassainter (skrives sånn?) og sjokolademuffins. Så nå koser vi oss glugg ihjel og godfølelsen er på plass.

Ønsker dere alle en god helg og Gratulerer med ny jobb, sjokoladepiken! Og god bedring, kjære Glamourbibliotekar!

Isolde sa...

God morgen!
Som så ofte jobber jeg hjemmefra, og da føles det jo litt teit å pynte seg. Jeg tror likevel jeg holder et glamourøst minstemål med ny og pen jeans, topp i den uslåelige blandingen av ull og silke og cardigan i merinoull. Et tynt gullarmbånd rundt armen og Chanel nr. 5 bak ørene utgjør det lille ekstra.

Helgens høydepunkt blir forhåpentligvis feiringen av min sønns 12-årsdag på det relativt nyåpnede Popsenteret her i hovedstaden. Til sin mors store glede er han i ferd med å bli en musikkelsker og musiker, så dette burde være midt i blinken.

Den første tekoppen - Earl Gray med blå blomst fra Black Cat - er allerede fortært. Nå skal jeg få unna en del e-poster og så skal jeg dukke ned i historien og prøve å gjøre den levende. I den forbindelse vil jeg sende en varm hilsen til alle bibliotekarer og arkivarer. Dere er mine helter! Ingenting kan vel få et historikerhjerte til å banke fortere enn en støvete gammel arkivboks som blir hentet frem fra magasindypet! Tilsvarende hjerteskjærende er det når ting viser seg å være tapt. Så keep ut the good work - katalogiser og digitaliser alt hva remmer og tøy kan holde!

God fredag til alle i vinterkulda!

Line sa...

God morgen. En kald morgen i nord, men det er vakkert blått lys mot delvis hvite fjell. Alt vi egentlig trenger nå er mildvær nok til holkefeste og deretter snø nok til å bruke. Min plan for helga er å få gjort unna en tekst som må leveres på onsdag, selv om det er mye annet jeg har lyst til.
Skolebiblioteket er fullt av studerende elever. Når de går skal jeg prøve tøystykket mitt på bordene som skal brukes til stor bokutstilling til uka:-) Da får vi også besøk av bokpratere:-) De som evt. er nysgjerrig på hvilke bøker som blir trukket frem i lyset kan kikke innom http://sjoveganvgsbiblioteket.blogspot.com/, og på sidene til Tromsungdom leser. Ungfdomsbøker er absolutt noe jeg kan like:-)
God bedring til glamourbibliotekaren og andre som måtte ha behov for det og god helg alle sammen

glamouringeniøren sa...

God glamorøs fredag!

Kaldt og flott i dag ja. Beklager manglende rapportering forrige fredag, men når både jeg og kjæresten hadde fri fra jobb. Da var jeg ikke i nærheten av en PC rett og slett :)

Sitter på kontoret nå og ser utover snødekte trær oppover marka som sola skinner på. Nydelig syn.

Antrekket i dag er helsvart, nye svarte jeans, svart ullgenser med høy hals, og inni halsen har jeg tullet et mykt silkeskjerf for å unngå kløe. Praktisk og en anelse glamorøst ;) Duften er Estee Lauder, øynene har fått et lag med skimrende brunt.

Planen for helga er ganske så lik Glamourbibliotekaren sin. Men har lyst å prøve å få til en skitur, til tross for kuldegradene. Skal også lage god mat og bake litt. Kjæresten kommer i kveld, så det skal bli mye kos i helga.

Ønsker alle sammen en god helg!

Monica sa...

Første jobbfredag etter et år med permisjon, og første fredagsrapport fra meg. Er veldig fornøyd med å ha kommet meg veldig tidlig på jobb idag, rakk også å vaske hår, ta på en dæsj av yndlingsparfymen fra Prada og mine nye yndlingsøreringer:-) Da gjør det ingenting at det meste av glamouren forsvant inn i en kjempedunjakka og svære vintersko.

Tidlig på jobb betyr tidlig hjem. Og en bukett av yndlingsblomstene mine ranunkler skal få bli med hjem.

God helg til alle!

Tidlig på jobb betyr tidlig hjem

Engelina sa...

17 blå på termometeret satte en stopper for all planlagt glamour i dag, og plan B ble iverksatt. Plan B var ull, ull ull og dun:-) Som vi pleier å si i min familie; En deilig dag ute å være inne i!
Ha en varm helg alle sammen

Trude sa...

God morgen!

Kulda har bredt seg utover Europa og her i Katalunya er det intet unntak. Etter snøværet i går så er det nydelig sol i dag, men temperaturen skal visstnok krype under null etterhvert. Glamouren i dag er derfor å se frem til en helg foran peisen og kanskje bake verden beste gulrotkake. Kanskje får jeg sett "Midnight in Paris" også. Det blir nok en fin helg :)

God innendørshelg til alle!

Synne sa...

En klar og solfylt vinterdag som avslutning på uken, det passer meg utmerket! Jeg har røde lepper til ære for fredagen, og tykke strømper som gjør at jeg kan bruke kort plisséskjørt selv om det er blitt kaldere. I kveld skal jeg nyte mitt siste tekjøp, en spennende pu erh, og tilbringe tid med kjæresten fin. Fint, det også! God helg!

fru winther sa...

Frossen morgen i Barteland, har vært ute og luftet hunden,og flashet Meryl Streep-nese til verden. Iført ullstrømpebukse,gusjemoseguggegrønn myk kjole og med "Mon Parfum Cheri, par Camille" fra Annick Goutal bak ørene. Den er deilig, syns jeg. Og for et forferdelig langt navn på en duft...I helga skal det lages god mat, vi skal oppleve tvilsomem sanger konkurrere mot hverandre, og jeg skal vaske alle kjøkkenskapene. ETTERPÅ blir dét glamorøst! Riktig god helg, og god bedring til alle som trenger det!

Mynte sa...

Jeg sitter i godstolen og leser Aftenposten og DN. Jeg fyrer i peisen, så her inne er det godt og varmt. Flott med sol inn gjennom vinduene.
Moro å lese om Hockney og Malene Malling i D2 i dag, jeg er fan av begge to!
Jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal ut en tur, eller om jeg bare blir inne. Kanskje det blir bollebaking.

Mozart i bakgrunnen. God helg!

barnebibliotekaren sa...

God formiddag!
Etter en nokså tøff uke på hjemmefronten og samtidig en travel uke på jobb føles det usigelig glamorøst å ha en helg uten avtaler foran seg.

Vi skal bruke tiden på å være sammen og kose oss med ungene, bare slappe av, kanskje bake litt, gå tur, og vise at vi er glade i hverandre alle sammen. Det er viktig når det butter litt imot, og en av ungene våre trenger litt ekstra fokus og kjærlighet for tiden. Da er det godt at det er nok av det til alle :-)

I ørene henger hjerter, og en dusj Coco Mademoiselle ble dagens duft. Antrekket forøvrig ble kjedelig kontorbibliotekarsk...

Ønsker om en fin helg og mange varme tanker i sprengkulden vinkes til glambibliotekaren og til det ganske land forøvrig!

Maren sa...

I dag er dagen hvor Marius-genseren min fikk komme til sin rett. Med flette i håret og litt vaniljeparfyme så føler jeg meg fin i kulda. Drikker grønn kirsebærte og den smaker vår. Snart blir det helg på ordentlig, som innledes med en tur på Tehuset med ei venninne.

God helg!

Anonym sa...

Ull fra topp til tå. Eneste glamoureffekt er blondene på ulltrøya! Det er helg. Fyring i peisen, bøker/aviser og god mat! .mette

Juristen sa...

Sannelig er det kaldt i Stiftstaden, men glamouren trenger ikke å lide av den grunn! Jeg løp en 12 km. runde med hund og hodelykt i morges, før jeg iførte meg ullcardigan og Chanelstøvletter (som er forbløffende varme). Er man i oppkjøringen til maraton så kan ikke treningen ligge brakk pga. noen kuldegrader! Helgen byr på mer trening, baking og generell kos med min kjære. Siden det snart er lønningsdag, skal jeg bestille nye Bach-kantater, og det er virkelig fredagens lyspunkt! God helg til alle sammen:)

Ragnhild sa...

Eg sit på det nye kontoret mitt og har Spotify-spelelistene til Glamourbibliotekaren i bakgrunnen medan eg arbeider (oppdaga nettopp at vol. 7 innheld særs mykje fint!). Det er dagens glamoureffekt for meg, sidan eg til vanleg ikkje arbeider med musikk til arbeidet;-)

koristen sa...

Brrr! Antrekket er a la Michelinmannen, likevel fryser jeg på fingrene. Pinglete?

Fredag er det uansett, og det er deilig. Helgen min begynte egentlig igår med mat og vin med muntre bibliotekarvenner, og den fortsetter med blant annet "Sunset park" av Paul Auster, rødvin og Dagbladets lørdagskryssord. Ikke mye friluftsliv selv om det er aldri så pent ute.

God helg til alle!

Prøverørsfruen sa...

Ei flott uke ligger bak, og selv om det er jobbhelg i vente, så er det mye glamour i et par billetter til operaforestilling med Mariinsky - januar og første del av februar er lykkemåneder å bo i Tromsø - feativalopplevelser i fleng og samtidig stadig lysere dager!

Takk for alle lykkeønskninger forrige fredag - mobilalarm tre ganger om dagen minner meg på hva jeg driver på med - men ellers har det vært så mye fint å holde på med denne uka - så tankene er heldigvis et helt annet sted. Heldige meg opplever jeg heller foreløpig ingen bivirkninger (de kommer først mot slutten av uke 2 for min del).

God bedring til bibliotekaren, og en riktig god helg til alle sammen!

Sørlandspige sa...

Tosifret minus her i sør også, hvitt på bakken, blått i lufta, men rødt i øyet! Kloramfenikol senker glamouren en smule (umulig m sminke, vondt å se ute), men den heves igjen med fyr i ovnen, deilige ullklær og fredagsrent hus med Vivaldis årstider i luften!

S sa...

Har allerede lagt en travel morgen/formiddag bak meg, nå intens jobbing i en time til og så er det videre til forberedelser til forestilling i kveld. Den sedvanlige fredagskosen må derfor delvis utgå. I morgen har vi imidlertid barnefri i et døgn, og da blir det shopping på mannen og meg, deretter trening før det hele avsluttes med en utsøkt middag og vin. Og alenetid med mannen gir meg fortsatt en glamorøs følelse, selv etter mange år sammen.

Ønsker alle en flott helg!

Ingerid sa...

Idag er det komfy-glamour med strømpebukse i merinoull (virkelig en investering - fjorårets går under bukser, årets nye under skjørt) og ellers Frk. Fjong-øredobber. Det står altså Frk. på den ene og Fjong på den andre. Ingen av delene passer vel strengt tatt, men jeg blir vel litt fjong av dem og veldig glad. Ellers parfyme fra Korres, Pepper Jasmine Gaiac wood, og fredagshjemme med ettåringen. Her skal helgen bli rolig, kanskje alle holder seg friske nå, kanskje vi kan bake en kake, og ellers er vi litt begrenset av kombinasjonen kaldt vær, små barn og bil på verksted. Altså innekos og lek i nærområdet - vi er heldige her midt i hovedstaden som tross alt bare kan gå over veien og finne akebakke der. Ikveld kan det bli en liten skitur med en venninne. Det blir kaldt, men en super start på helgen, ihvertfall hvis vi tar med varm saft, ekstra ullgenser og masse sjokolade. God helg til alle og varme ønsker om bedring og fremgang til alle som trenger det!

Bringebaerdrops sa...

Vi skal kle på oss masse klær og trille avgårde i vår gamle vintage barnevogn (nå med nye hjul! hurra!) til babysvømming litt senere i dag. Og sushi til middag. Nam! Og da svømmer vi så mye bedre etterpå! ;-)

Ha en fin helg!

Kristin sa...

Tar en minipause fra fint jobbdriv her på kontoret.
Oppgavene som er notert inne i Wunderlist går unna som bare det i dag. Det skyldes nok gleden over at vi er ferdig med mørke januar!

I kveld blir det fredagstaco med to gode kompiser, og så blir det inne-aktiviteter resten av helgen. Å sette se på de anbefalte produktene fra iherb er en av dem.
- takk for tipsene som du har lagt ut!

God helg, fortryllende glamourbibliotekar!

peanuts sa...

I dag ble det hjemmekontor etter at bilbatteriet knelte i kulden, så jeg sitter her med ullundertøy under kosebuksen og med vifteovnen på føttene (vel, hunden prøver å stjele all den varme luften før den kommer frem til meg), det er riktig så varmt og godt :)

Strikke skjerf (eller, lang hals er det vel) holder jeg på med for tiden også, snart ferdig!

http://www.ravelry.com/patterns/library/millwater

Glam-mamma sa...

God fredag.

Hjemme og har permisjonsdag med stjerna vår. Koser oss inne med fyr på peisen. Lite glamour, men mye kos.

Helga blir ganske innholdsrik, med besøk av broren min, kjøp av ny bil, jobb, og masse god mat. Det høres da ikke så aller verst ut det:-)
God helg til alle.

Britt Åse sa...

God ettermiddag!
Forter meg å rapportere før jeg stikker fra kontoret for å påbegynne en hyggelig planlagt helg. Vi har invitert venner til årets torskemiddag i morra, og jeg gleder meg veldig til det. I kveld skal jeg pønske ut dessert...
Antrekket er våraktig i fargene i dag; fiolett t-shirt under ertegrønn ulljakke. Truten er lett rosa og duften Carons Parfum Sacre. På vei hjem skal jeg innom blomsterbutikken etter ny ladning med tulipaner, og deretter er det fyr i ovnen, et glass rødt og gudsjelovkvelden :-)
God bedring til de syke og god helg til alle!

Marianne sa...

Ah- fredag! Mannens bestefars skinnlue. Mors strikkede genser i alpakkaull, nyvasket hår og lusj med gode venninner.

Bente sa...

Her går varme ullplagg foran ytre glamour, men den ekte glamourfølelsen kan man jo ha inni seg likevel. Står på farten til fjelltur. Der blir det mest innevær, kos og hygge fremfor skiturer og lek ute siden det er meldt minus 20 og kaldere...

Ønsker alle en rktig god, glamourøs helg!

Anonym sa...

Jeg drikker Earl Grey fra min nye fine japanske tekanne, tung svart lav kanne, julegave fra Berlin. Ellers lite glamour her, ligger under pleddet og pleier hals- og bihulebetennelse, blir nok her hele helgen. Så jeg tar til meg alle gode god-bedring hilsner fra folk og sender ut det samme til dere andre som trenger det! :)

Det er så koselig å følge litt med på disse rapportene, høre om bryllupsforberedelser, kjærestehelger og prøverør.. Selv har jeg skrevet om min heftige kjærlighetssorg i høst, og det er en deilig følelse at den nå faktisk er overstått. Og jeg har kjøpt min aller første leilighet. Det er i grunnen store hverdagsglamorøse følelser på en slapp fredag :)

God helg til alle!

K sa...

En halv, knitrende kald fredag er allerede tilbakelagt, og nå er det tid for husrydding før fredagskvelden setter inn. Eneste glamoreffekter i dag er ny lipgloss og fin negellakk (OPI - Lucky lucky lavender) - det var alt jeg rakk i dag.

Helgen skal brukes bl.a til turnèforberedelse til kommende uke, men tid til avslapning og boklesing skal det også bli. Har akkurat avsluttet Heidi Lindes "Nu, jævlar!" (som jeg likte kjempegodt) og skal nå ta fatt på Ann Heberleins "Et godt liv" - det gleder jeg meg til. Pukkas nydelige "licorice and cinnamon" skal akkompagnere boklesningen foran peisen!

Fin fredag og helg til alle!

Anonym sa...

Solen skinner fra skyfri himmel, snøen glitrer, 20 kalde grader i lufta. Te i koppen, fyr i peisen. Dette er en fin fredag!

Ina sa...

Startet dagen med å krølle tuppene, og når det er noen dager siden siste hårvask holder det hele arbeidsdagen : ) Antrekket er sort cardigan, fine øredobber og jeans, og det har jeg ikke gått i på et halvt år minst. Men med nye, mørke fine med litt høyere liv og smal silhuett kan selv kjolejenter trekke i benklær av og til.

Mannen er på turné igjen, venninne kommer på besøk. Tror nøkkelingredienser denne helgen blir bobler, jenteprat og jazz.

God bedring til alle pjuske, og god helg!

Silje sa...

Travel jobbdag, null glamour og nå gikk luften ut av ballongen da jeg kom hjem, men det stiger nok snart i takt med helgefølelsen! God mat med mannen, interessant lesestoff, mye te og treffe en venninne jeg ikke har sett på en stund står for tur. Ikke verst! :-) God helg!

berlinløvinnen sa...

Mange kuldegrader fører til kaffe og tebesøk, gode bøker og helgeaviser. Nå må man kose seg inne i stedet for å bli svett i skiløypa. God helg til alle sammen!

Anonym sa...

Det mest glamorøse med dagens antrekk er at det har holdt meg varm. Tre lag ull og uformelig dunkåpe gir ikke en spesielt smekker figur, men det gjør nytta! Piffet opp all den grå ulla med fargerike smykker, det hjalp litt. Som nyforlovet har jeg dessuten ikke helt vent meg til å gå med en ring det glitrer i, så den føles fortsatt glamorøs.

Vi skal på middag til venninne i kveld, dit skal jeg ha med en favn fargerike tulipaner!

¤Kari¤ sa...

Hei!

Dagen har så langt gått til studier, utprøving av ny middagsrett og kysse forloveden ut døra. No sitter eg i sofaen med pledd over meg og nyter ein kopp te. Har vært ute å spasert i kulden, jammen var det herlig! Holder på den følelsen og skal ta den energien med meg videre til litt forfallende husmorsysler. Akkompagnert med ny Dean Martin plate eller podcaster som jeg ikke har rukket å få hørt igjennom enda.
Når så det er gjort blir det en ny tur under pleddet ledsaget av Thor Heyerdahls spennende beretning on Kon-tiki ekspedisjonen. Fantastisk bok, og reise!
God fredag!

Anonym sa...

Kveld no, men fyrste veka på jobb etter perm. Glamfaktor å ikkje gå med amme-bh. Light Blue er heldig parfyme på meg, teen three ginger ( Pukka) sit godt i halsen. Elles har jobben bytta ut Mokkamaster med Nespresso-maskin, definitivt eit steg opp.

I kveld blir det pizza med mannen. Eg har lagt meg til å drikke vørterøl (anyone?), og så må eg mumse Helnøtt til Nytt på nytt.

Fin blogg, forresten.

Elisabeth sa...

Veldig sen rapport herfra, men det har vært en glamourfin fredag i Bodøbyen. Like fint vær som sist helg!

Glamouren har bestått av fine blå negler, jeans, pepitarutet skjorte med blå tynn strikkegenser over og kjempevarme ullsokker! Har duftet av Au The Vert fra Bvlgari, som synger på siste verset, og Chanel har sørget for farge på leppene. Hele dagen - jobb, tur med hunden og hjemme - har for det meste handla om å følge med på Femundløpet. Skulle gjerne vært der selv (i farvannet, ikke på sporet!)... Og så har jeg glamorert litt med å bestille meg et par cd'er via nettet - heia Senjahopen og Leonard COhen :) Velkommen til postkassen min.

Klem til Alt Godt og gode helgehilsener til vertinna og resten av gjenget her inne. Nå skal jeg kose meg med deres kommentarer!

Kaisa sa...

Kald fredag, ja! Men er man godt kledd med søsterstrikket lue og fint skjerf i en lys blåfarge, så overlever man i hvert fall turen til og fra jobb.
Helgen står i familiens tegn, vi har invitert besteforeldre til bursdagsfeiring - og får dem til å være barnevakter slik at vi kan få feiret en kompis også.

Hermia Says sa...

Hej!
Jag checkar in en dag försent till fredagsglamouren. Men det var riktig glamour igår med tre filmer på filmfestivalen i Göteborg, därtill god mat och långa samtal med mannen min. Just nu sitter jag på en buss någonstans mellan Göteborg och Oslo, jag ser fram emot en fortsatt glamorös helg och önskar Glamourbibliotekaren och alla er andra detsamma :)

Tea sa...

Forsent ute, men min fredag var så fin at jeg må rapportere. Fineste mamma ringte onsdag og lurte på om hun kunne vaske huset, så i går kom jeg hjem til rent hus og fredagskaffe med mamma. Fine tulipaner og roser og salgsvarer i posen. Så hentet jeg hjem fine gutter, laget pizza til dem og barnevaktene ( foreldrene mine) før mannen og jeg dro til Oslo og restaurant Oscarsgate. Nydelig mat, fantastisk service og godt selskap.

Perfekt fredag!

Populære innlegg