tirsdag, mai 29, 2012
Balloons and champagne
Med sola i fjeset (og skjerf rundt halsen, heldigvis!) hørte jeg på denne i dag tidlig da jeg gikk til jobb. Fint.
1 kommentar:
Maren
sa...
Jeg elsker denne sangen!
12:31
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Populære innlegg
1 kommentar:
Jeg elsker denne sangen!
Legg inn en kommentar