fredag, august 09, 2013

Bilderapport fra Glamorøs fredag


I dag har jeg pøst ut bilder på Instagram under #glamorøsfredag. Dere som følger meg der har allerede sett dem, dere som ikke gjør det er hjertelig velkommen til å følge meg på @glamourbibliotekaren. Her er dagens nydelige frokost, inntatt i morgensolen på Liebling - en ekte berlinsk müsli-frukt-yoghurt-frokost med peppermyntete. Jeg skrev naturligvis en god del postkort også, jamfør gårsdagens bloggpost



Bysommer er fint! Særlig i egen by, når man får rusle rundt i ro og mak og gå innom alle de stedene som man ikke rekker når man er på jobb. Jeg fikk med meg både en pose LPer og en ny parfyme hjem!





Men litt etter lunsjtider lengtet jeg hjem til verandaen, så da ilte jeg hjem og hang der og leste aviser. 




Helt til jeg ble så varm at jeg måtte ta en dukkert. Da ruslet jeg ned til nærmeste badeplass. 



Og her er min fredagsdrink:



I dag økologisk limonade kjøpt hos Røtter. Passer bra som en oppkvikker nå når jeg tar et konsertblogging-skippertak i musikkbloggen. Alle konsertene fra Leipzig er herved omtalt!




Sommeren er ikke over ennå! Det er så deilig. 

Ingen kommentarer:

Populære innlegg