torsdag, desember 26, 2013

De siste par ukene via Instagram


Håper dere har det fint i jula, alle sammen! Her er noen bilder som oppsummere de siste par ukene for min del. 




Denne karen ble en Instagram-hit. Flere bilder av juletreet kommer i morgen!




En fin julegave fra en god venninne. Elegant omslag!




Julemusikken over noen: Johann Sebastian Bach sitt juleoratorium, her i en flott innspilling med bl.a. Andreas Scholl og Werner Güra under ledelse av René Jacobs. 




Adventssol på min gamle halmstjerne og de fine Karin Larsson-gardinene på kjøkkenet!




"Do they know it's Christmas". Bring it on, boys. 




Varm sjokolade hos Bodil på Bare Jazz sammen med min elskede. 




Her slenger jeg meg oppi rett som det er. 





En juleglede på bordet. De er så fine!




Jeg blir fylt av et hellig juleraseri bare jeg ser Onkel Blå. Tante Fiolett spiller, Schubert og Mozart våker over henne, og onkel Blå forsøker å blande seg som den besserwisseren han er. 




Snow, snow, snow, snow, SNOOOOW!






2 kommentarer:

jillyfish sa...

Jon Blund på juletreet er kjempesøt! Tør eg spøre kvar du fekk tak i denne? :)

Glamourbibliotekaren sa...

Den kjøpte jeg sist jeg var i Berlin!

Populære innlegg