torsdag, juli 03, 2014

Sommer!


Det er så deilig med sommer! Dagen i dag begynte med regn, men nå ser det ut til å klarne opp - og det skal visst bli like fint som i går. I går dingla jeg litt i hengekøya. Spilte plater. Drakk iste. Hadde et lite bursdagsselskap til under morelltreet, og serverte kake med jordbær og marengs. På kvelden dro vi ned til sjøen, satt på brygga og så et par andefamilier med mange småunger som svømte forbi i solnedgangen. I dag tror jeg vi må dit igjen! Elsker slike dager. 

Hva driver dere med?


8 kommentarer:

Glamourlektoren sa...

De fineste dagene er de uten særlig program. Jeg har ikke evne til å kjede meg! Jeg er selskapsdame for min litt tilårskomne mor her hjemme nå om dagene, og vi hygger oss i sola og med litt huslige oppgaver. Så leser jeg Frode Gryttens Saganatt, spiser jordbær og vasker klær og sengetøy som jeg henger ut i sol og vind. 3

fru winther sa...

Leser! De siste dagene har vært nydelige, og jeg har ligget på puter på terrassen og lest.Er et godt stykke inne i "Stoner" av John Williams. Innimellom leker jeg med hunden,og når det er kjølig nok, går vi lange turer. Sånn går no dagan <3

Ova sa...

Så fint det blomstrer i hagen deres. Helt nydelig! Så fint med røde roser mot hvit vegg. Jeg hadde tenkt å male balkongdøra og vinduet i dag. Den var så avflasset, men her "høljer" det ned. Håper på finere vær i morgen. God hel:)

Ova sa...

Gratulerer så mye med bursdagen som har vært. Det så ut som et riktig koselig selskap :)

Hermia Says sa...

Just nu har jag två timmar kvar till ledighet! Imorgon åker jag flyget till Frankrike för en vecka bland berg och lavendelfält. Ser mycket fram emot det!

Anonym sa...

Satt på verandaen i går - med ørepropper fordi det bygges rett ved siden av- men i dag skal vi på hytta hvor det er stille og fint. Tar med vår nye båt ved navn Lilleulv samt datter og svigersønn. Det blir koselig. God værmelding for helga selv om det regner litt i dag. God helg, hilser U9

Line sa...

Jeg har litt kortere arbeidsdager for å få lengre ettermiddag og kveld. begynner 7.30 og slutter ca. 14.00. Har hatt en nevø(11) på besøk,vi har sett " At angöra en brygga" i tre episoder i løpet av uka. Nevøen min dro til fjells med far sin i går ettermiddag og i går kveld kom en niese på besøk. Ser etter hund og høns for broren min, pusker i hagen og i vedskjulet som snart er fullt og klart til vinteren. Jeg får lest litt, og har en bokstabel liggende som jeg forsyner meg av etter hvert.

Glamourbibliotekaren sa...

ova: tusen takk! :)

Populære innlegg