mandag, august 11, 2014

Tove på en augustkveld


God formiddag! Ingen frokost i solveggen i dag, her plasker regnet ned! Derfor et lite bilde fra i går kveld, da vi var på stranda og bada - og hadde med termos med te, og Tove Janssons jubileums-kopp. Lørdag var det jo hundre år siden hun ble født! 

Jammen er det fine sommerkvelder nå i august. Jeg må snart teste ut det nye vanntette kameraet som mannen min har kjøpt, for i går lå jeg og duppet i bølgene og hadde et nydelig motiv rett foran meg: rosa diger måne mot lyseblå kveldshimmel over en flytebrygge. Nærmeste kamera var langt unna, naturligvis. Jeg fikk nyte det uten noe forsøk på å forevige - av og til er ikke det så dumt heller. (Og nå kan jo dere se det for dere.) 

1 kommentar:

Stine Arkeologine sa...

Ser det for meg! :-) Den koppen er fin, har den selv og tenker alltid "a green thought in a green shade" når jeg ser på den!

Populære innlegg